سید محمد آقامیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به چگونگی گزینش افراد برای حضور در لیست شورای هماهنگی اصولگرایان قم اظهار داشت: پیش از عید دبیرخانه این شورا تشکیل و فراخوانی برای دریافت رزومه افراد اعلام شد.

وی بابیان اینکه رزومه حدود 150 نفر به‌صورت تخصصی دسته‌بندی و بررسی شد، افزود: بعد از بررسی‌ها حدود 30 رزومه برای تخصص‌های موردنیاز شورای شهر قم انتخاب و کار مصاحبه آن‌ها آغاز شد.

سخنگوی شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم ادامه داد: لیست نهایی موردحمایت این شورا تا هشت اردیبهشت‌ماه نهایی و بسته خواهد شد و به افراد موردنظر برای تشکیل ستادهای خود اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه رزومه افراد لیست قبلی شورا هم موردبررسی قرارگرفته است، ابراز کرد: اعضای فعلی شورا هم مورد ارزیابی و مصاحبه قرارگرفته‌اند و افرادی که علیرغم شایستگی در لیست قرار نگرفته‌اند در آینده در کارهای دیگر مورداستفاده قرار خواهند گرفت.

آقامیری خاطرنشان کرد: از تمام افرادی که در لیست شورای هماهنگی قرارگرفته و توانستند به شورای اسلامی شهر راه پیدا کنند تعهد گرفته‌شده که در مدت چهار سال حق کاندیداتوری حتی برای مجلس و قبول مسئولیت‌های دولتی نداشته و باید فقط در شورا مشغول فعالیت باشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625496
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.