به گزارش ایرنا، زلاتکو کرانچار عصر پنجشنبه در نشست خبری پس از پایان بازی صبای قم و سپاهان اصفهان اظهار کرد: در این دیدار موقعیت های خوبی را ایجاد کردیم، اما با نزدن گل دوم تا پایان بازی آرامش نداشتیم.
وی با بیان این که صبای قم همه تلاش خود را به کار گرفته بود اما تحت فشار روانی زیادی قرار داشت، خاطرنشان کرد: در این دیدار سپاهان بسیار با طراوت بازی کرد و خوشحالم از زمانی که در این تیم حضور پیدا کرده ام، بازی ها و نتایج سپاهان روند صعودی دارد.
سرمربی سپاهان اصفهان با بیان این که از امروز به 2 بازی آینده فکر می کنیم تا بتوانیم به پیروزی برسیم، اظهار داشت: صبای قم خودش فضا را به گونه ای رقم زده بود که مهاجمان سپاهان حملاتی را از هر 2 جناح انجام دهند و ما کاملا بر بازی سوار شدیم.
وی در پایان با بیان این که مذاکراتی را با باشگاه سپاهان انجام داده ام، تصریح کرد: فعلا تمامی تلاش خود را برای به دست آوردن رتبه چهارم به کار خواهیم بست تا شاید بتوانیم در جام باشگاههای آسیا در فصل آینده حضور داشته باشیم.
دیدار 2 تیم فوتبال صبای قم و سپاهان اصفهان، در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.
8146 / 1175 خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.