حسن عابدی روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: درگذشته که فرهنگ سرای جوان در اختیار سازمان ملی جوانان بود تنها بخش کوچکی از آن افتتاح شده بود ولی در این دولت به صورت کامل تجهیز و تکمیل و بخش های زیادی از نظر فضا به آن اضافه شد.
وی ادامه داد: دردولت تدبیر و امید خانه جوان در اختیار سازمان ورزش و جوانان قرار گرفته و به صورت کامل از نظر فضا، امکانات و تجهیزات تکمیل شده است.
وی گفت:خانه جوان همچنین محلی برای فعالیت سمن ها و تشکل های مردم نهاد و جوانان است و دولت اعتبارات خوبی برای تجهیز و تکمیل آن اختصاص داده بود.
عابدی ادامه داد: خانه جوان قم همچنین برخلاف فرهنگسرای سابق دارای قسمت های تخصصی است که سمن ها می توانند از نظر هنری و فرهنگی فعالیت های خود را در آن متمرکز کنند.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان قم نیز در این زمینه گفت: در دولت یازدهم بیش از 2 میلیارد ریال هزینه تجهیز و تکمیل خانه جوان استان قم شد.
حسین رمضانی در گفت وگو با ایرنا افزود: بعد از ادغام سازمان ملی جوانان و اداره کل ورزش و جوانان، واگذاری کلیه اموال فرهنگسرای جوان قم به اداره کل ورزش و جوانان طی بخشنامه ای ابلاغ شد ولی تا مدتی ساختمان در اختیار ما قرار نگرفت
وی گفت: بعد از مدتی و تاکید دولت بر احداث خانه جوان در استان ها، با تایید کارگروه فضا و ساختمان اداری در استانداری و تصویب در شورای برنامه ریزی استان، فرهنگسرای جوان به صورت سالن در اختیار ما قرار گرفت و بخش هایی به آن اضافه و تجهیز شدند.
رمضانی ادامه داد: بعد از این اتفاق، فرهنگسرا مورد بازسازی قرار گرفته و فضاهای زیادی از آن حدود 500 تا 600 متر مورد بازسازی و تجهیز قرار گرفت و علاوه بر فضای داخل، تمام محوطه نیز از نظر برق، دوربین ها، نورافکن ها و ... بازسازی شد.
براساس این گزارش، خانه جوان استان قم دارای کتابخانه 6 هزار جلدی است که به همت اداره کل ورزش و جوانان قم در دولت تدبیر و امید احداث شده است.
در 23 اسفند سال گذشته خانه جوانان قم به مساحت 4 هکتار در مراسمی ویژه با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و استاندار قم مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
مراسم بهره‌برداری از خانه جوانان استان قم با حضور شعبانی‌بهار معاون وزیر ورزش و جوانان، سیدمهدی صادقی استاندار قم، حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان قم و دبیران سمن‌ها و تشکل‌های جوان قم برگزار شد.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم راجع به بهره‌برداری از خانه جوانان استان قم در آن مراسم گفت: با حمایت‌های بسیار ارزشمند استاندار قم بهره‌برداری از ساختمان فرهنگسرای جوان قم به اداره کل ورزش و جوانان واگذار شد و خوشبختانه این مجموعه به خانه جوانان قم تبدیل شد.
علی پارسانیا خاطرنشان کرده است: دراین دوره جدید وزارت ورزش و جوانان با عنایت به طرح ویژه وزارت‌خانه قرار شده است که در استان‌های مختلف خانه جوانان احداث و راه‌اندازی شود و این مهم به لطف خدا و با نگاه بسیار خوب استاندار در قم محقق شد.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.