محمدرضا اسحاقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: در فصل بهار به دلیل مساعد بودن شرایط جوی هوا مسابقات و اعزام‌های رشته دو و میدانی بسیار شدت می‌گیرد و اوج کار این هیئت محسوب می‌شود.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم افزود: در هفته گذشته با ترکیب 7 نفره خود به مسابقات بزرگ‌سالان قهرمانی کشور که میزبان آن شیراز بود اعزام شدیم و توانستیم عنوان هفتم کشور را به‌دست آوریم.

وی گفت: درپایان هفته جاری نیز تیم استان قم به مسابقات انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور تهران اعزام می‌شود و دو و میدان کاران قمی شانس خود را برای پوشیدن پیراهن تیم ملی آزمایش کنند.

اسحاقی بیان کرد: این مسابقات در دو بخش پسران و دختران و در مجموعه ورزشی انقلاب آفتاب تهران پیگیری می‌شود که در سال گذشته مقام قهرمانی را به‌دست آوریم و می‌رویم تا از این مقام دفاع کنیم.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم با اشاره به اردو نشینی سه بازیکن از استان قم، عنوان کرد: علی سلامتیان در ماده 110 متر با مانع، محمدتقی مهر علی در ماده پرتاب وزنه و سید علی حسینی در پرش‌بانیزه به مدت سه ماه است در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان به سر می‌برند.

وی تصریح کرد: سرپرستی تیم ملی نوجوانان کشورمان بر عهده علی‌رضایی رئیس هیئت استان قم است که به همراه تیم به مسابقات آسیایی تایلند اعزام خواهند شد.

اسحاقی در مورد تحول هیئت دو ومیدانی استان قم در سال‌های اخیر توضیح داد: تمامی تلاش مجموعه و ورزشکاران بر این بوده تا بتوانیم ابتدا استعدادها موجود را شناسایی کنیم و سپس در تیم ملی به قم جایگاه مناسبی بدهیم که به لطف خدا و همکاری اداره کل و فدراسیون این امر تحقق شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620793
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.