مرتضی عزتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: در یک سال و نیم گذشته حدود 1200 دستگاه تاکسی فرسوده نوسازی شده که تمامی مجموعه‌های ذی‌ربط تاکسیرانی وادارت استان همکاری خوبی را داشته‌اند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی استان قم افزود: در سال 96 نیز نوسازی تاکسی‌های فرسوده ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

وی در ادامه درباره نوع ماشین‌های ارائه‌شده به مشتریان گفت: طرحی که هم‌اکنون در استان اجرایی می‌شود مربوط به ماشین‌هایی است که سال تولید از 85 به قبل باشید و به‌جای ماشین‌های فرسوده سمند، پژو و آریو به مشتریان داده می‌شود.

به گفته عزتی، ارزش این تاکسی هرکدام 30 تا 31 میلیون تومان بوده که، تاکسیرانی خودرو فرسوده را 5 میلیون تومان از مالک خریداری کرده و مابقی با وام 16 درصد اعطاشده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی استان قم بیان کرد: برای نخستین بار در سطح کشور مقررشده وانت‌بارها فرسوده را نوسازی کنیم که این کار از استان قم استارت خواهد خورد.

عزتی با اشاره به مراسم رونمایی از این طرح عنوان کرد: در حال حاضر وانت‌بارهای فرسوده در سطح استان بسیار زیاد است که موجب آلودگی محیط‌زیست می‌شوند و باید آنها را نوسازی کرد.

وی تصریح کرد: دو نوع خودرو مزدا و نیسان به مشتریان تحویل داده می‌شود که دارندگان خودرو وانت‌بار فرسوده می‌توانند با مراجعه با سایت مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی استان قم در مورد جزییات این طرح توضیح داد: خودرو مزدا باقیمت 37 میلیون تومان به همراه 20 میلیون وام 11 درصد، خودرو نیسان به قیمت 36 میلیون تومان به همراه 8 میلیون وام 20 درصد به مشتریان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620303
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.