رسول قلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: همان گونه که همه فوتسالی‌ها می‌دانند تیم فوتسال آتلیه طهران قم از گروه خود به‌عنوان تیم دوم صعود کرد اما بر روی یک تخلفی که باشگاه مقاومت قرچک انجام داده بود رأی صادر شد که قرچک از مسابقات کنار گذاشته شود و تیم حاجی منصف جایگزین شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی آتلیه طهران قم افزود: با توجه به نفوذی که قرچک داشت کمیته فوتسال رأی کمیته انضباطی را وتو کرد تا کلیه مسابقات مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول  به حالت تعلیق دربیاید.

قلی‌زاده گفت: حدود یک هفته از این ماجرا می‌گذرد اما هنوز خبری نیست و هر چهار تیم بلاتکلیف هستند و فعلاً تمرینات خوبی انجام نمی‌دهیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کمیته فوتسال اهمیتی به هزینه کردن تیم‌ها نمی‌دهد عنوان کرد: هر تمرینی که برگزار می‌شود حدود 200 هزار تومان برای باشگاه هزینه دارد با این توضیحات هیچ‌ کس در کمیته فوتسال پاسخگو نیست.

مدیرعامل آتلیه قم در مورد شرایط تیم بیان کرد: در کادر فنی تغییراتی را اضافه کرده‌ایم تا بلکه در مرحله پلی‌آف نتیجه بگیریم شرایط بدنی و روحی تیم آتلیه ایده آل شده و اگر مسابقه ما طبق برنامه به انجام می‌رسید بهتر هم می‌شدیم.

وی در مورد وضعیت مالی تیم توضیح داد: تیم فوتسال آتلیه تنها نماینده استان قم در لیگ دسته اول فوتسال و ظرفیت کاملاً بومی در کادر و بازیکنان راهی مسابقات شد اما از ابتدای فصل با مشکل مالی روبه‌رو بوده است و به‌سختی خود را تا مرحله پلی‌آف کشیده است.

قلی‌زاده تصریح کرد: ای‌کاش برخی ادارات و اشخاص که می‌توانستند به یاری تیم بیایند وارد گود می‌شدند و این بچه‌ها که همه از قم هستند را به یک نوعی یاری می‌کردند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612617
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.