به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، صمد مرفاوی پس از پیروزی 3 بر صفر صبا مقابل تراکتورسازی، گفت: باید تشکر کنم از هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند و کمک زیادی به ما کردند. در چند روز گذشته از ما حمایت‌های خوبی انجام شد و هیئت فوتبال استان قم کمک زیادی به ما کرد.

سرمربی صبا افزود: هواداران ما در این بازی یکدل بودند و به ورزشگاه آمدند. بازیکنان ما هم در این بازی می‌دانستند که در چه شرایطی هستیم. خدا را شکر مقابل یک تیم پر مهره و فیزیکی با یک مربی با دانش و فهیم توانستیم به برتری برسیم این پیروزی حاصل تلاش و یکدلی همه بازیکنان بود.

مرفاوی تصریح کرد: از تراکتورسازی شناخت خوبی داشتیم. بعد از شکست هفته گذشته مقابل پدیده که به ناحق بود و ما در آن بازی هم در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم در این بازی هم همین روند را ادامه دادیم.

وی اظهار داشت: با شناختی که از تراکتورسازی داشتیم، سعی کردیم این تیم را در اختیار بگیریم و می‌دانستیم که اگر خط میانی این تیم را مهار کنیم می‌دانیم تاکتیک‌مان را در زمین پیدا کنیم. از بازیکنان‌مان تشکر می‌کنم که دستورات را مو به مو در زمین پیدا کردند و توانستند بازی را به نفع خودمان به پایان برسانند.

مرفاوی ادامه داد: اعتقاد دارم جایگاه اصلی صبا این نیست و اگر یک مقدار حمایت از تیم کنند می‌توانیم به رتبه‌ بهتری برسیم.

وی در مورد نقش هواداران در این پیروزی گفت: واقعاً از هواداران تشکر می‌کنم. وقتی همه یکدل باشند تیم نتیجه‌ می‌گیرد. ما باید ببنیم چه برنامه‌های برای تیم داریم و از آنها حمایت کنیم تا یک پشتوانه برای تیم صبا درست کنیم و یک پیام هم باشد که قم می‌تواند فوتبال خوبی داشته باشد. باید امکانات بیشتری به هواداران بدهیم تا به ورزشگاه بیایند و از تیمشان حمایت کنند.

سرمربی صبا در مورد انتقادهای امیر قلعه‌نویی از داور مسابقه گفت: قلعه‌نویی استاد و دوست من است و من به هیچ وجه نمی‌توانم جواب او را بدهم. ما در شرایطی بودیم که بعد از زدن گل به حریف خوشحالی کردیم. فقط این را می‌گویم اشتباهات داوری به نفع همه تیم‌ها است و یک روز به نفع یک تیم و روز دیگر به ضرر یک تیم است. از همه اینها گذشته ما مزد برتری‌مان را در این بازی گرفتیم. قلعه‌نویی خودش نیز بعد از بازی به سمت ما آمد و این پیروزی را تبریک گفت. این رفتار حرفه‌ای مربیان است.

مرفاوی در خصوص استفاده از امید جهانبخش و عملکرد مناسب این بازیکن تصریح کرد: از اولین بازی او را به عنوان یک بازیکن خلاق در ترکیب قرار دادیم. خط حمله ما نیاز به خلاقیت داشت و ما هم به همین دلیل از جهانبخش استفاده کردیم. علاوه بر کارهای هجومی در کارهای دفاعی هم به این بازیکن مسئولیت‌هایی داده بودیم که او در عملکرد آنها هم بسیار خوب ظاهر شد؛ البته نه فقط به جهانبخش بلکه به چند بازیکن دیگر هم که در کارهای هجومی خوب هستند مسئولیت‌هایی در این بازی داده بودیم.

وی در مورد مصدومیت محسن فروزان، گفت: وقتی یک مجموعه با یکدیگر صمیمی است، نبود یک بازیکن مشکلی به وجود نمی‌آورد. بازیکنان می‌توانند جای یکدیگر را پر کنند. مصدومیت فروزان چندان جدی نیست.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 607753
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.