حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدرضا آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم با اشاره به اهداف تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: وضعیت سخت معیشت مردم، مشکلات سیاسی، مقابله و مبارزه با انحرافات از اصول اساسی انقلاب اسلامی از مهم‌ترین دلایل تشکیل این جبهه در کشور است.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل جبهه مردمی نیروهایی انقلاب در راستای همفکری و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف تشکیل این ستاد، تلاش در جهت دادن به نیروهایی انقلاب و اصول‌گرایان برای رسیدن به یک گزینه واحد برای انتخابات است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: برای رسیدن به یک جمع‌بندی واحد، این جبهه مرحله‌به‌مرحله پیش رفته است و با استناد به نظرسنجی‌ها و آرای مردمی این تعداد را از 21نفر به 10نفر، و طبق جلسه‌ای که امروز برگزار خواهد شد این تعداد به 5 نفر کاهش پیدا خواهد کرد، که تا درنهایت بتوانیم به یک گزینه اصلح برسیم و دیگران هم که داعیه کاندیدا شدن را داشتن باید برای موفقیت گزینه واحد کمک کنند.

وی بابیان اینکه عمر جبهه مردمی با پایان انتخابات به انتها نخواهد رسید، تأکید کرد: جبهه مردمی بعد از انتخابات در زمینه‌هایی فرهنگی و سیاسی به فعالیت خودش ادامه خواهد داد و به‌عنوان یک پایگاه قدرتمند در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مبارزه با دشمنان نظام می‌تواند نقش ارزنده‌ای را ایفا کند.

آشتیانی تصریح کرد: جبهه مردمی با داشتن نیروهایی ارزشی فراوان و قدرتی که در عرصه سیاسی پیداکرده می‌تواند جلوی انحرافات و خلاف‌هایی که در عرصه سیاسی کشور صورت می‌گیرد را بگیرد.

وی بابیان اینکه گرم شدن تنور انتخابات امری اجتناب‌ناپذیر در عرصه انتخابات است ،گفت: گرم شدن تنور انتخابات با ایجاد یک فضای دوقطبی که بخواهد فضا را از رقابتی بودن عرصه انتخابات  سلب کند، فرق می‌کند و جبهه مردمی نیروهای انقلاب در مقابل  ایجاد  فضای دوقطبی برای  انتخابات خواهد ایستاد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 607183
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.