به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در دیدار با خانواده شهید مفقودالاثر بیرامعلی متقی و جانباز 70 درصد حسین عباسی، بر ضرورت توجه به حل مشکلات معیشتی و اداری روستاییان بویژه خانواده شهدا و ایثارگران، تاکید کرد.
وی با تقدیر از روحیه مقاومت، ازخودگذشتگی و ایثار خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، افزود: مسئولان تمام توان خود را برای مرتفع کردن کاستی های موجود در خدمت رسانی به این عزیزان به کار می برند.
استاندار قم ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع صمیمی خانواده ایثارگران به همراه مدیران ومسئولان استان، اظهار کرد: حضور در مناطق روستایی و مشاهده برخی مشکلات که در نواحی محروم استان وجود دارد اهتمام مدیران برای خدمت بیشتر را در پی دارد.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) نیز در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و آرزوی سالی پر خیر وبرکت، تصریح کرد: حضور در بین خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان توفیقی بزرگ است.
آیت الله سید محمد سعیدی با بیان اهمیت جانفشانی و ایثار شهدا، جانبازان و ایثارگران در اعتلای نظام جمهوری اسلامی، افزود: مشاهده شجاعت و فداکاری خانواده های شهدا و جانبازان، سبب تقویت روحیه و انگیزه مسئولان برای خدمت به مردم و نظام اسلامی می شود.
وی با اشاره به توجه خاص رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهوری و سایر مسئولان کشور نسبت به خانواده ایثارگران، ادامه داد: اخلاص و ایمان این عزیزان در جلب رضایت خداوند و عنایت های الهی به کشور اسلامی ایران نقشی اساسی دارد.
سعیدی همچنین با اشاره به نامگذاری سال 1396 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، اظهار کرد: همبستگی قابل تقدیر عشیره ای در مناطق روستایی و اهتمام این عزیزان در انجام فعالیت های اقتصادی و خودکفایی در نیازهای خود، نمودی عینی از تبیین این شعار در بخش های کوچک و روستایی است.
استاندار قم در حاشیه این دیدارها دستور پیگیری و حمایت از یکی از خانواده های جانبازان روستای انجیرلی برای احداث حسینیه در این روستا را صادر کرد.
خانواده شهید مفقودالاثر بیرامعلی متقی و جانباز 70 درصد حسین عباسی از روستاهای انجیرلی و ایلیخ بداغی از توابع بخش مرکزی قم هستند.
قم دارای پنج بخش مرکزی، کهک، سلفچگان، خلجستان و جعفریه است
8138/ 1175 تنظیم کننده: فرزانه پیری ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.