به گزارش عصر شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس،‌سرهنگ حمید رضا اسدی در گفت وگویی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد خودروهای مدل بالا، موضوع دردستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.
وی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با بکارگیری یکسری شگردهای پلیسی یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار خودروهای مدل بالا که اهل یکی از استان های غربی،ساکن شهر قم را شناسایی و دستگیر کردند.
اسدی ادامه داد: وی در سال 1394 به اتهام سرقت دو دستگاه خودرو زانتیا و پژو و حمل و نگهداری سلاح گرم با چندین عدد فشنگ دستگیر و به 11 سال حبس و سپس تبعید محکوم شده بود که پس از تحمل حبس آزاد و فعالیت مجدد خود را در زمینه سرقت سند نمره و انتقال خودروهای مدل بالا به یکی از استان های جنوب شرقی آغاز و با درآمد حاصله از این امر یک دستگاه خودرو لوکس و گران قیمت خریداری و به صورت مخفیانه در مناطق بالای شهر قم زندگی می کرد.
وی اضافه کرد: با تلاش مضاعف کارآگاهان پلیس آگاهی استان، شماره تلفن مخفی همراه متهم که با مالخران و همدستانش در ارتباط بوده، کشف شد و در بازرسی از محل حضور متهم اموال مسروقه شامل یک جفت پلاک انتظامی خودرو نیسان ،2 دستگاه ECU، دو عدد فیش خودرو،دو عدد شاه کلید شانه ای ،چند عدد سوئیچ یدکی خودرو و چند دستگاه گوشی اپل و ساده کشف شد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان بیان داشت: متهم تاکنون به سرقت چهار دستگاه خودروی مدل بالا اقرار که توسط کارآگاهان محرز شده و دو نفر مالخر نیز در این ارتباط شناسایی و دستگیر شده اند،اما همچنان تحقیقات پیرامون کشف سایر سرقت ها ادامه دارد.
8138/ 6133/ تنظیم کننده: فرزانه پیری **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.