به گزارش ایرنا، * با وجود تبلیغات انجام شده برای این مسابقه، کمتر از 100 تماشاگر این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند؛ تماشای این مسابقه رایگان بود.

* حدود 50 تماشاگر عراقی با حضور در سالن 2 هزار نفری شهید حیدریان با در دست داشتن پرچم کشورشان، از ابتدا تا انتهای مسابقه، تیم عراق را تشویق می کردند.

* تماشاگران قمی که تعداد آن ها به حدود 50 تن می رسید با سکوت کامل بازی را دنبال می کردند و برخلاف تماشاگران عراقی، شاهد تشویق تیم ملی کشورمان از سوی تماشاگران ایرانی و قمی نبودیم.

* سید حسین رضوی بازیکن قمی در ترکیب تیم ملی فوتسال امید ایران حضور داشت، ولی مهدی کبیری و وحید حاج اسماعیلی 2بازیکن دیگر قمی به دلیل مصدومیت نتوانستند در این مسابقه بازی کنند؛ این سه بازیکن در تیم باشگاهی آتلیه قم در لیگ دسته یک بازی می کنند.

* چهار داور قمی از جمله نیما روحانی، مصطفی فرج الهی، سید هادی حسینی و امیرحسین نادب، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند و رضا توکلیان نیز به عنوان ناظر داوری این مسابقه حضور داشت.

* در برخی صحنه ها مربیان تیم ملی فوتسال عراق نسبت به قضاوت مسابقه انتقاد داشتند.

* تیم ملی فوتسال ایران در 29 ثانیه پایانی مسابقه یک ضربه پنالتی را از دست داد و نتوانست از این فرصت برای پیروزی مقابل تیم عراق استفاده کند.

بازی 2 تیم فوتسال امید ایران و عراق با نتیجه 3 بر 3 به پایان رسید؛ 2 تیم ساعت 16 روز پنجشنبه(فردا) نیز با هم دیدار می کنند.
/7401/ 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار دهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.