به گزارش شنبه شب ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، سیدمهدی صادقی در جلسه شورای معاونین استانداری با اشاره به ضرورت تلاش همه گروه های سیاسی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات اظهار داشت: مسئولان باید ضمن تلاش برای ایجاد وحدت در بین مردم، دغدغه های واقعی شهروندان را پیگیری کنند.
وی در ادامه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: همه مسئولان و اقشار سیاسی در چارچوب قانون در زمینه ی افزایش مشارکت مردم تلاش کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت ماه سال آینده در سراسر کشور برگزار می شود.
صادقی با تاکید بر اهمیت حاکمیت آرامش امنیتی، اجتماعی و سیاسی برای تمرکزبخشی به فعالیت های دولت برای پیگیری دغدغه های واقعی مردم بیان داشت: همه باید برای حفظ این آرامش و جلوگیری از تشنج خصوصا در بین مردم تلاش کنند و از پررنگ کردن اختلافات خودداری نمایند.
استاندار قم توسعه خدمت به مردم را هدف گذاری دولت یازدهم عنوان کرد و اظهار داشت: توسعه و بهبود خدمت رسانی به مردم تنها در سایه تلاش مدیران امکان پذیر خواهد بود.
وی همچنین فعال نمودن بخش خصوصی را از مهمترین دغدغه های مسئولین کشور و استان در زمینه رونق اقتصادی عنوان کرد و افزود: پیگیری مسئولان برای برون سپاری، کاهش تصدی گری دولت و تسهیل در اجرای قوانین به نفع بخش خصوصی از جمله مسائلی هستند که باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرند.
7404/ 6133/ تنظیم کننده: محمد زمانی راد **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.