به گزارش ایرنا در این پیام که روز دوشنبه در پایگاه اطلاع رسانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منتشر شده آمده است: ارتحال مجاهد نستوه حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی‌(قدس سره) ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام را به حضرت ولی عصر «ارواحنا‌له الفداه»، رهبر معظم انقلاب «مدظله‌العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت برکاتهم»، حوزه‌های علمیه، ملت شریف ایران، خانواده محترم و علاقه ‌مندان آن مرحوم تسلیت می‌گوییم.
در این پیام تصریح شده است: آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران ممتد و پر محنت مبارزات همراه امام راحل‌(قدس سره) بود و مجاهدت‌ها، فداکاری‌ها و جانفشانی‌های وی در راه اسلام و انقلاب اسلامی فراموش نخواهد شد.
پیام ادامه یافته است: آن فقید سعید پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در میدان‌های گوناگون نقش سرنوشت‌سازی در تحکیم مبانی اسلام، ارکان نظام، ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب «مدظله» ایفا نمود و در مدیریت‌های عالی نظام و در خدمت به مردم عزیز آثار ماندگاری از خود بجای گذاشت.
در پایان این پیام آمده است: بر روان پاک او درود می‌فرستیم و رحمت و رضوان و غفران الهی برای آن فقید مسالت می‌نماییم.
آیت الله هاشمی رفسنجانی شامگاه یکشنبه در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.
رئیس جمهوری اسلامی ایران، رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس مجلس خبرگان رهبری و غیره از جمله سوابق آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین امام و رهبری در انقلاب اسلامی است.
1175 / تنظیم کننده و انتشاردهنده: رضا علیمحمدی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.