به گزارش ایرنا، محمد حسین صفار هرندی شامگاه سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سازمان بسیج رسانه استان قزوین برگزار شد،افزود: دشمنان به این نتیجه رسیده اند برای اشغال یک سرزمین زمانی می توانند اقدام کنند که پیوند میان مردم و حکومت به حداقل رسیده باشد و حکومت میان مردم مقبولیت نداشته و توان دفاعی خود را نیز از دست داده باشد.
وی افزود: طراحی دشمن مبتنی بر دست گذاشتن بر نقاطی مانند مسائل اقتصادی یا دامن زدن به مسائل اختلافی است که از نگاه آنها می تواند مشکلات کشور را عیان کند و مردم را تحت فشار قرار دهد.
صفار هرندی گفت: خود دشمنان اذعان دارند اگر همه اقدامات محدود کننده علیه نظام اجرا شود تا زمانی که نظام از سلامت درونی برخوردار بوده و ارتباط ملت و مردم مستحکم باشد ایجاد محدودیت ها واعمال تحریم ها نتیجه بخش نیست و تنها اذیت کننده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمن معتقد است برای موثر واقع شدن اقدامات خود باید از درون کشور کمک گرفت.
صفار هرندی ادامه داد: ایجاد قطب بندی در کشور به نفع طراحان بیرونی از اهداف دشمنان است.
وی گفت: هرچه داخل کشور پریشان تر و آشفته تر باشد این مساله برای تحقق خواسته های دشمنان مثبت تر است و برداشت برخی که فکر می کنند این تدابیر به تبع به بن بست رسیدن مسائل سیاسی در ایران اتفاق می افتد و همه راهها به ظاهر پیموده شده و برای بن بست شکنی راه جدید پیشنهاد شده است، صحیح نیست.
وی با بیان اینکه باید مراقب توطئه های دشمنان و ضد انقلاب باشیم،گفت: امروزه اعضای حزب توده و منافقان به این نتیجه رسیده اند که باید با قسمتی از جمهوری اسلامی که بر سر صلح و آزادی قابل مذاکره هستند وارد مذاکره شده و یک ائتلاف بزرگ درون و برون حکومت را حول محور آزادی برپا کنند تا دو مرتبه به درون کشور باز گشته و فرصت های از دست رفته را احیا کنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان قصه نفوذ در داخل حکومت را از سر گرفته اند و اذعان می کنند دوران مبارزه مسلحانه به پایان رسیده است.
وی همچنین گفت: دشمنان به این فکر می کنند باید از مسیر فرهنگی،اجتماعی و فعالیت سیاسی به اصطلاح مجاز به داخل جریان ها وارد شده و برای براندازی نظام اقدام کنند.
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا معتقد است جمهوری اسلامی را از راه مسلحانه و جنگ نمی توان از پا در آورد و نمی شود با ایران رفتاری مانند عراق و صربستان را داشت.
وی در ادامه با اشاره به نامه صد و اندی از فعالان سیاسی برای مذاکره با آمریکا افزود: یاد ما باشد این نوع حرفها خیرخواهانه نیست و در دل آن طرحی است که طراح اصلی آن دشمن است که پشت مرزهای ایران کم آورده و به دنبال حیله است.
صفار هرندی گفت: کسانی که هدف نامه نگاری مذاکره با آمریکا را نگرانی از وضعیت مردم و جلوگیری از جنگ اعلام می کنند دروغ می گویند چون مذاکره بر سر توان نظامی که دارایی ایران است موجب خوشحالی دشمنان و خلع سلاح کشور خواهد شد.
وی با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ،افزود: باید برای مردم تبیین شود که دشمنان وقتی احساس کردند که با جنگ نظامی نمی توانند به اهداف خود دست یابند به شکل نرم تلاش های خود را ادامه می دهند.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.