به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، دراین پیام آمده است: در آستانه شهادت مظلومانه حضرت امام رضا(ع) درگذشت مرحوم عباس(کاکل) بلخانلورسولی، پدر مبارزان شهید نگهدار و محمد بلخانلورسولی ، موجب تأثر و تألم اینجانب، و مردم شهیدپرور استان شد.
مقاومت دلیرانه ی فرزندان برومند پدران و مادران صبور و ایثارگر این سرزمین الهی، بویژه این پدر بزرگوار بود که طومار تجاوز دشمنان اسلام را در هشت سال دفاع قهرمانانه در هم پیچید و مجد و عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید.
اینجانب مصیبت وارده را به بازماندگان محترم آن پدر ایثارگر، بویژه مادر بزرگوار شهیدان والا مقام و مردم مقاوم خطه شهیدپرور و سربلند شال ، تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای ایشان، رحمت واسعه‌ الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگانش صبر و اجر مسألت دارم.
پیکر مطهر این پدر شهیدان بزرگوار 27 آبان ماه با حضور مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر تشییع و در قطعه ایثارگران شهر شال به خاک سپرده می‌شود.
شهید نگهدار بلخانلورسولی، چهارم دی ۱۳۶۵، در ام‌الرصاص عراق به شهادت رسید، پیکرش مدت‌ها در منطقه برجا ماند و سال ۱۳۷۳ پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.
شهید محمد بلخانلو رسولی نیز هفتم اسفند ۱۳۶۲، در جزیره مجنون عراق به شهادت رسید و اثری از پیکرش به دست نیامد.
6012 انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.