عبدالعلی دربندی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکسی اینترنتی پدیده ای جدیدی است که در راستای خدمات بهتر؛ با استفاده از فناوری در چارچوب موارد قانونی فعالیت خواهد کرد.
وی اظهار کرد: این طرح به دلیل کاهش قیمت ، سهولت دسترسی و امنیت مسافران در شهرهای بزرگ مورد استقبال قرار گرفته و مورد حمایت این سازمان می باشد.
دربندی زاده با بیان اینکه استفاده صحیح از فناوری در راستای افزایش درآمد راننده و خدمت ارائه شده به مسافر همواره مورد توجه ما بوده است ، افزود: یکی از اهداف ما تغییر ساز و کار حرفه قدیمی و با اهمیتی چون تاکسیرانی با بهره مندی از فناوری است .
دربندی زاده ادامه داد: تاکسی اینترنتی واسطه‌ای بین مسافر و رانندگان هستند که به دلیل سهولت دسترسی می‌توانند تقاضای سفر را کاهش دهند و با افزایش درآمد رانندگان زمینه رضایت هر دو طرف را فراهم نمایند.
وی با بیان اینکه در این طرح مسافران 10 تا 20 درصد ارزان‌تر جابه‌جا می شوند، ادامه داد: یکی از مواردی که باعث جذب مسافران در تاکسی اینترنتی شده است قیمت مناسب در نظر گرفته‌شده برای خدمات‌رسانی است.
هم اکنون حدود سه هزار و 800 خودروی تاکسی تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین فعالیت می‌کند که با سه رنگ سبز، زرد و نارنجی از سایر خوردوها متمایز شده اند.
7389/6012 خبرنگار: نسرین رحیمی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.