به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بیژن خدایی در بیان جزئیات این خبر افزود: به دنبال گزارش های رسیده مبنی بر انتقال مقادیری موادمخدر از استان های مرزی کشور و فروش آن در تاکستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ماموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع و با برنامه ریزی و هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند، یادآور شد: ماموران سرانجام با انجام اقدام های اطلاعاتی موفق به شناسایی و توقف خودرو حامل موادمخدر در تاکستان شدند.
به گفته سرهنگ خدایی، پلیس در بازرسی از خودرو متوقف شده 10 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف و 2 حامل مواد را نیز دستگیر کردند.
وی ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت مردم با پلیس در زمینه مبارزه با موادمخدر، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع موادمخدر را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

**کشف 18هزار لیتر سوخت قاچاق در بویین زهرا
فرمانده انتظامی بویین زهرا از کشف 18 هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین علیان نژادی در این رابطه افزود: ماموران پلیس آگاهی بویین زهرا هنگام کنترل خودروهای عبوری در راه های ارتباطی این شهرستان، به یک دستگاه تریلر حامل سوخت مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از تریلر متوقف شده 18 هزار لیتر سوخت گازوئیل خارج از شبکه توزیع را کشف و با دستگیری 2 متهم، پرونده را به مراجع قضائی این شهرستان ارسال کردند.
8054*30134
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.