به گزارش روز ایرنا در مراسمی که روز چهارشنبه به مناسبت هفته ورزش، توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان با حضور بهمن طاهرخانی رییس مجمع نمایندگان استان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد جوانان برتر در بخش های مختلف معرفی شدند که امین رحمانی عنوان جوان برتر در بخش فرهنگ و هنر را از آن خود کرد.
فرماندار تاکستان در این مراسم بر توجه به امور جوانان در راستای جهت دهی به استعدادهای بالقوه آنان تاکید کرد و گفت:جوانان نماد قدرت و سرمایه کشور و شهرستان هستند و با توجه به منویات مقام معظم رهبری ، توجه به امور و مسایل آنها در جهت تقویت احساس مسئولیت و حضور در همه صحنه ها، همراه با تقویت دینداری ، ایمان و بصیرت بسیار اهمیت دارد.
سیاوش طاهرخانی، نگاه ویژه به امور جوانان و همچنین توجه به ورزش و لزوم رسیدگی به اماکن ورزشی و گسترش ورزش جوانان را جزو اولویت های شهرستان دانست.
امین رحمانی دارای بیش از20مقام ملی و بین المللی و سابقه راهیابی به بیش از 50جشنواره داخلی و خارجی است.
مقام اول در جشنواره بین المللی شیراز در سال96، مقام دوم در بخش عکس چهاردهمین جشنواره ره آورد سرزمین نور در خرمشهر سال95، مقام سوم ششمین جشنواره سراسری عکس رضوی در تبریز سال 95، مقام اول جشنواره سراسری عکس و ایمنی راه در سال95، مقام اول دومین سوگواره سراسری عکس تعزیه لامرد در سال94 و قرار گرفتن در بین هفت استعداد جوان عکاسی مستند اجتماعی کشور در چهارمین جایزه عکس شید سال92تهران از جمله عنوان های این عکاس جوان ایرنا است.
وی از سال 95 به عنوان عکاس در خبرگزاری جمهوری اسلامی مشغول به کار است.
6012/7388خبرنگار:پریسا نوروزی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.