به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس سابق و جدید دادگستری کل استان قزوین افزود: در خراسان شمالی که محل خدمت قبلی بنده بود، بسیاری از مدیران دستگاه ها را پیش از اطلاع و اقدام دستگاه های امنیتی و نظارتی فراخوانده و به آنها نسبت به اصلاح شیوه و مشی مدیریتی شان تذکر و هشدار دادم و همین روند را نیز در قزوین در پیش خواهم گرفت.
وی اضافه کرد: باید هر کس در هر مسئولیتی که دارد به خوبی و بدون نقص وظایف خود را انجام دهد تا از انحراف و کج روی در جامعه جلوگیری شود.
رئیس کل جدید دادگستری استان قزوین ادامه داد: دستگاه قضایی ضمن برخورداری از رویکرد پیشگیرانه، جرائم را با قوت شناسایی و بدون مسامحه با مجرمان و متخلفان برخورد می کند.
حجت الاسلام قدرتی اضافه کرد: برخورد جدی و قاطعانه با مفسدان و اخلال گران اقتصادی و اجتماعی سیاست قوه قضاییه است که آنرا با جدیت بیشتری از گذشته در استان قزوین در پیش خواهیم گرفت.
رئیس کل دادگستری قزوین از امنیت،عدالت و رفاه به عنوان سه نیاز مهم مردم یاد کرد و افزود: امنیت بدون تعامل و همکاری همه نهادهای قضایی و اجرایی و اطلاعاتی محقق نمی شود و در صورت وجود آن، عدالت تحقق می یابد.
وی اضافه کرد: برای حفظ سه نیاز مهم یاد شده که هیچ خط کشی در آنها وجود ندارد وارد عمل شده و دست هایی که به سرمایه بیت المال تعرض کرده و امنیت جامعه را مختلف می کنند قطع می کنیم.
این مسئئول با بیان اینکه دستگاه قضائی باید با همه بخش ها و سلیقه ها در استان تعامل و همدلی داشته باشد، افزود: در راستای اهداف عالیه نظام و وظایف محول شده به قوه قضاییه که نتیجه آن کسب رضایت مردم است، اینجانب به عنوان سفیر این قوه در استان دست همکاری خود را به سمت مسئولان و مردم دراز می کنم.
وی در پایان با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ اصیل دینی در جامعه از سوی مسئولان، افزود: تاکید بر خفظ و ارتقای ارزش های اخلاقی و فرهنگ بسیجی و نفسانی در جامعه می تواند به مدیریت جامعه برای تحقق نیازهای اصلی کمک کرده و آمار بزهکاران و زندانیان را کم کند.
رئیس کل سابق دادگستری استان قزوین نیز در این مراسم گفت: هفت سال و اندی از انتصاب من از این سمت گذشت و بیش از 18 سال در چندین استان در محضر مردم خدمتگذاری کردم و به این دوران افتخار می کنم.
جمال انصاری همچنین گفت: تعمیق و توسعه امنیت در تمام ابعاد، اقدام های زیرساختی برای تعالی دادگستری، اجرای طرح های پایلوتی قوه قضائیه در استان، برنامه محوری،رعایت مولفه های حقوق شهروندی، نظارت دقیق و کنترلی، برخورد با انحراف ها،تعامل ضابطه مند با حفظ استقلال و اقتدار تنها بخشی از ویژگی های این دوره دادگستری قزوین بود که امیدواریم همگی در دوره جدید تقویت شوند.
وی در پایان گفت: آنچه که در این سال ها در دستگاه قضایی استان محقق شد در مقابل شان و شایستگی مردم قزوین ناچیز بود و تلاش همه همکاران و مدیران قضایی و روسای دادگاه ها و دادستان و مدیران باید افزایش خدمت رسانی باشد.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.