به گزارش ایرنا، سعید شاهرخی شامگاه سه شنبه در نشست استاندار و نمایندگان احزاب و گروه های سیاسی استان قزوین افزود: احزاب سیاسی باید ضمن نفوذ در لایه های مختلف جامعه، با عضوگیری های خود ارتباط مستمری با مردم داشته باشند.
این مسئول با اشاره به تعامل خوب دولت با احزاب در حال حاضر، خاطرنشان کرد: دولت یازدهم و دوازدهم به کارکرد احزاب و لزوم تقویت آنها باور قلبی دارد.
وی با بیان اینکه باید امروز عصبانیت های زمان انتخابات را کنار بگذاریم،ادامه داد: به گواه همه آگاهان به مسایل سیاسی، کشور امسال انتخاباتی پرشور و رقابتی سالم را پشت سر گذاشت و امروز هم همه باید با اجتناب از هیجان ها و رقابت های آن دوره، به موفقیت مجموعه مدیریت کشور بیاندیشیم.
وی همچنین گفت: خوشبختانه احزاب خوب و فعالی در استان قزوین داریم و از آنها می خواهیم تا فعالیت های خود را تنها به زمان انتخابات موکول نکرده و با کارکرد مناسب خود به توسعه سیاسی استان کمک کنند.
شاهرخی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه نمی توان واقعیت های موجود در جامعه را کتمان کرد،افزود: در همین راستا باید اذعان کرد که مدیریت ارشد استان در نیمه دوم دولت یازدهم با نیمه اول آن تفاوت های زیادی داشت و در این دوره شاهد موفقیت های خیلی بیشتری در بخش های مختلف برای قزوین بودیم.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: واگذاری مسئولیت ها به اشخاصی که اعتقادی به دولت تدبیر و امید ندارند انتظارنابه جایی است.
شاهرخی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه سفر رئیس جمهوری سال گذشته به قزوین مصوبه های بی نظیری را برای استان به ارمغان داشت، افزود: پی گیری اجرای این مصوبه ها به طور جدی در حال پی گیری است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: در سال گذشته همچنین شاهد ارایه 11 هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدها و طرح های تولیدی بودیم که نقش مهمی در ساماندهی بخش تولید و رونق اشتغال و ایجاد نشاط در بخش های اقتصادی در استان داشت.
در ادامه این نشست نمایندگانی از احزاب مختلف از جمله موتلفه، انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه بین المللی امام ( ره)، زنان اصلاح طلب، روزنامه نگاران اصولگرا، حزب اتحاد ملت، جامعه اسلامی مهندسان، اعتماد ملی، عدالت طلبان ایران اسلامی، مجمع ایثارگران اصلاح طلب و خانه کارگر به اظهار نظر پرداختند.
استان قزوین دارای 48 حزب سیاسی است که از این تعداد21 حزب آن دارای مجوز و 27 حزب نیز فاقد مجوز هستند.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.