حامد عبدالرزاقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره که برای نخستین بار در سطح کشور برگزار می شود در 2 بخش ساختمان های 2 تا هفت طبقه و یا کمتر از 30 واحد و مجتمع های بیش از هفت طبقه و یا بالای 30 واحد مسکونی 26 مهرماه جاری در دانشگاه بین المللی امام (ره) قزوین برگزار خواهد شد.
وی، محورهای برگزاری این جشنواره را در چهار حوزه اعلام کرد و یادآور شد: نما، حجم و جلوه های بصری، معماری داخلی، کیفیت ساخت و رعایت مقررات ساختمانی به همراه صرفه جویی در مصرف انرژی و سازگاری با محیط زیست از جمله محورهای این جشنواره خواهد بود.
عبدالرزاقی ادامه داد: برای انتخاب و معرفی برترین ساختمان های موجود استان پنج داور از چهره ها و اساتید برجسته و مطرح ملی انتخاب شده اند و در هر محور نیز از آثار برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملس ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین اضافه کرد: تاکنون 32 اثر قطعی در 63 محور برای حضور در این جشنواره معرفی شده است.
به گفته عبدالرزاقی، نخستین جشنواره ساختمان های برتر استان قزوین با مشارکت انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان، سازمان نظام مهندسی ساختمان و اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین برگزار می شود.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.