علی پرزحمت روز دوشنبه در پس از بازدید از غرفه های این نمایشگاه که به همراه عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین صورت گرفت، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: زمینه فعالیت شرکت های قزوینی حاضر در این نمایشگاه تولید انواع نایلون، پلاستیک ، پلی اتیلن ، مستر بچ های پلی مری، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات است .
وی اظهار کرد: این نمایشگاه با شعار بهبود فضای کسب و کار در صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلاستیک کشور با حضور 600 شرکت داخلی و 524 شرکت خارجی از کشور های بلژیک، دانمارک، آلمان، فنلاند، فرانسه، یونان، هند، صربستان، ایتالیا، کره جنوبی، اتریش، لوکزامبورگ، سوئیس، اسپانیا، انگلیس، تایلند، چک، قبرس، ترکیه، تایوان، چین، ژاپن و امارات برپا شده است.
پرزحمت افزود: رونق بازار صنعت پلاستیک، جذب سرمایه خارجی، توسعه صادرات، تسهیل روند بازاریابی صنعت پلاستیک، انتقال فناوری های نو و همچنین رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل در بازاریابی جهانی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می رود و در ردیف نمایشگاه های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه بندی می شود.
یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست از دوم مهرماه در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری، وزیر نفت و سایر مسئولان در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد و تا پنج مهرماه ادامه خواهد داشت.
7389/6012 خبرنگار: نسرین رحیمی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.