حمیدرضا داوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابتهای لیگ جهانی کاراته سری آ با شرکت بیش از هزار و 300 کاراته کا از 58 کشور در استانبول ترکیه برگزار شد.
وی ادامه داد: بهمن عسگری بار دیگر موفق شد با غلبه بر حریفان در وزن منهای 75 این رقابت ها به نشان طلا دست یابد و قدرت و توان کاراته ایران و قزوین را در برابر جهانیان به نمایش بگذارد.
این مسئول ورزشی ادامه داد: مجید حسن نیای دیلمی دیگر کاراته کای اعزامی در شرایطی که مستحق ایستادن بر سکوی قهرمانی جهان بود، بار دیگر از حق خود محروم شد و در جایگاه پنجم جهان ایستاد .
داوری افزود: امیررضا میرزایی دیگر کاراته کای اعزامی نیز در اولین تجربه لیگ جهانی بزرگسالان بر سکوی سوم جهان ایستاد و نشان برنز را برای کشور به ارمغان آورد.
وی اضافه کرد:همچنین لیلا برجعلی دیگر کاراته کای استان در وزن منهای 48 کیلوگرم رده سنی جوانان این رقابت ها با شکست حریفان موفق شد به مدال نقره لیگ جهانی دست یابد و پرچم سه رنگ ایران را در این رقابت ها به اهتزاز درآورد.
وی خاطرنشان کرد: حمیدرضا داوری،عباس جنابی و مرتضی کرمی از داوران استان موفق شدند برای اولین بار در تاریخ کاراته قزوین مسابقات لیگ جهانی را قضاوت نمایند.
لیگ جهانی کاراته وان سری آ با حضور هزار و 262 کاراته کا از 85 کشور یکم و دوم مهرماه در استانبول ترکیه برگزار شد.
6101/6012خبرنگار:هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.