به گزارش ایرنا،عبدالمحمد زاهدی شامگاه شنبه در نشست با فرمانداران و بخشداران استان قزوین افزود: فرمانداران و بخشداران نمایندگان دولت در بخش ها و مناطق هستند و به عبارت دیگر نمایندگان جمهوری اسلامی محسوب می شوند.
وی ادامه داد: جایگاه فرمانداران و بخشداران به عنوان نماینده نظام جمهوری اسلامی در میان مردم بسیار مهم است و باید تمامی کسانی که این مسئولیت را پذیرفته اند در حفاظت از جایگاه آن تلاش کنند.

**مدیران باید مشی دولت را قبول داشته باشند
استاندار قزوین ادامه داد: وقتی مدیری در این دولت مسئولیتی را می پذیرد به این معنی است که سیاست‌ها و مشی حاکمیتی آن را پذیرفته است و اگر کسی سیاست این دولت را قبول ندارند نمی توان پذیرفت که مدیر دولت باقی بماند.
زاهدی افزود: هر دولتی حق دارد مدیران خود را منصوب کند و هیچ کس نباید گله ای از این تغییر و تحول ها داشته باشد.
وی افزود: فرمانداران و بخشداران باید سیاست‌های دولت که همان سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی است را اجرا کنند و با پیروی از دستورهای دولت و مقام‌های عالی‌رتبه بتوانند در صحنه های مختلف از دولت نیز دفاع کنند.
استاندار قزوین بر لزوم دفاع از دولت توسط فرمانداران و بخشداران تاکید کرد و افزود: دفاع از دولت به معنای بهره مندی از منطق و رویکرد عقلانی است تا بتوان عملکرد و سیاست دولت را برای همگان توضیح داده و از ایجاد تنش در جامعه جلوگیری نمایند.
وی با بیان اینکه برای ما همه مردم یکسان هستند،افزود: هیچ فرقی نمی کند که مردم از چه حزب و چه جناحی باشند و تنها باید مسئولان به فکر خدمت رسانی به مردم به بهترین نحو ممکن باشند.
وی افزود: باید فرمانداران و بخشداران با همه سلیقه‌های سیاسی ارتباط داشته باشند و حتی با مخالفان و منتقدان نیز گفت و گو نمایند.
استاندار قزوین با بیان اینکه با هیچ کسی قهر نمی کنیم ادامه داد: فرمانداران و بخشداران و مسئولان این دولت با همه احزاب و جناح ها ارتباط دارند و در دفاع از مواضع و استواری بر سر عقاید خود کوتاه نخواهند آمد.

**فرمانداران و بخشداران با گروه های مرجع جامعه ارتباط داشته باشند
وی با تاکید بر ارتباط و تعامل با گروه های مرجع جامعه توسط فرمانداران و بخشداران، گفت: باید ارتباط شما با فرهنگیان، احزاب، گروه‌های سیاسی،هنرمندان رسانه‌ها،فرمانداران و بخشداران و مسئولان تقویت شود.
وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: تغییر و تحولات در هر دوره ای ضروری و اجتناب ناپذیر است و سعی می‌کنیم در این دوره نیز از نیروهای مستعد و توانمند استفاده کرده و از توانمندی بانوان در انتصابات آینده بهره مند شویم.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.