به گزارش ایرنا، سید سعید شاهرخی شامگاه شنبه در نشست فرمانداران و بخشدارن که با حضور استاندار جدید قزوین در استانداری برگزار شد،افزود: باید حضور اتباع خارجی در استان ساماندهی شود چون این موضوع به شدت بر امنیت اجتماعی استان تاثیر گذار است.
وی ادامه داد: حضور اتباع خارجی غیرمجاز نه تنها فرصتهای شغلی استان قزوین را تهدید می کند بلکه در افزایش آسیب های اجتماعی و دشوار شدن کنترل آنها نقش موثری دارد.
شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نمایندگان دولت در تشریح سیاست های دولت باید پیشگام باشند،افزود: فرمانداران و بخشداران تحولات سیاسی و اجتماعی را در راستای اهداف دولت باید رصد کنند و به تشریح سیاست ها و دستاوردهای دولت برای مردم بپردازند.
وی افزود: فرمانداران و بخشداران باید نظارت بر دستگاههای اجرایی شهرستان ها و بخشها را مورد مورد توجه جدی قرار دهند و نسبت به کمسیون های دانشجویی و حوزه آموزش و پرورش توجه بیشتری داشته باشند.
این مسئول با اشاره به لزوم کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، افزود: توجه ویژه به اقشار مختلف و جوانان و بانوان در شهرستان ها به عنوان سرمایه های اجتماعی باید در دستور کار فرمانداران قرار گیرد تا بتوان در خصوص کنترل آسیب های اجتماعی از قبیل طلاق،اعتیاد و حاشیه نشینی اقدام کرد.
شاهرخی در پایان افزود: در موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی با استفاده از سازمان های مردم نهاد نسبت به سالهای گذشته 30درصد پیشرفت داشته ایم.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.