به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل قزوین، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی روز چهارشنبه افزود: بر اثر تیراندازی ناشی از یک اختلاف خانوادگی در دفتر یک وکیل زن در قزوین در شب گذشته، وی به قتل رسید و یک نفر نیز مجروح شد.
این مقام قضایی استان قزوین ادامه داد: ساعت 22 روز گذشته احدی از وکلا (زن) دادگستری قزوین که دارای اختلاف خانوادگی با شوهرش بوده به همراه منشی خود، که برادرزاده اش بود با سلاح کلت کمری در دفتر وکالت مورد جرح قرار می گیرد که متاسفانه وکیل به دلیل شدت جراحات در بیمارستان فوت کرد.
وی افزود: متهم پس از ایراد جرح از محل متواری شد که با هماهنگی با اینجانب و توسط بازپرس کشیک دادسرا دستور قضایی بر اجرای طرح مهار و دستگیری وی صادر و متهم در کمتر از یک ساعت در عوارضی آزادراه قزوین-کرج دستگیر شد.
حجت الاسلام صادقی نیارکی اظهار کرد: متهم در هنگام دستگیری مبادرت به خوردن قرص برنج کرد و به شدت دچار مصدومیت شد و پس از انتقال به بیمارستان تحت مراقبت مامورین، بستری و تحت درمان قرار گرفته و در حال حاضر وضع جسمی وی وخیم گزارش شده به شکلی که قادر به بازجویی نیز نشده است.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان با ابراز گلایه از شیوه اطلاع رسانی شتاب زده در خصوص این حادثه، گفت: با وجود تاکید بر پرهیز از هیجان و شتاب در نحوه اطلاع رسانی در خصوص پرونده های قضایی، در حادثه اخیر نیز بر اساس اظهارنظرهای شهروندان حاضر در صحنه شاهد انتشار اخبار مختلف در خصوص انگیزه قاتل و نحوه ارتکاب قتل بودیم و بلافاصله در فضای مجازی نیز گمانه زنی ها و شایعات در گروه ها و کانال های مختلف نشر داده شد.
وی از رسانه ها و مدیران گروهها و کانال های تلگرامی درخواست کرد هرگونه اطلاعات و اخبار را فقط از منابع رسمی دریافت و براساس اظهار نظرهای شهروندان خبری را منتشر نکنند.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.