به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی عصر سه شنبه در آئین تودیع و معارفه استاندار سابق و جدید قزوین افزود: در دولت تدبیر و امید موظفیم به همه مردم و گروه ها توجه داشته باشیم.
وی در ادامه با قدردانی از تلاش های استاندار سابق قزوین، گفت: امام جمعه قزوین از بنده خواستند تا وی در استان بماند اما این امکان وجود نداشت و بنا به صلاحدید دولت از وی در سنگر دیگری استفاده کردیم.
رحمانی فضلی با بیان اینکه در چهار سال گذشته همدلی خوبی را در سطح استان قزوین شاهد بوده ایم که باید تداوم یابد، گفت: استاندار جدید قزوین نیز از تجربه بالایی برخوردار است و از مدیران دلسوز، خوب و موفق وزارت کشور به شمار می رود و بدون شک اهل تعامل و ارتباط است و با کمک مردم استان برای رشد و توسعه قزوین تلاش خواهد کرد.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: در تصمیم های خود بدون شک خیر و صلاح مردم و انقلاب و نظام را مد نظر داریم.
وی با اشاره به طبیعی بودن فرایند تغییر و تحولات مدیریتی، گفت: هیچ چیز در عالم هستی بدون تغییر نیست.
وزیر کشور در ادامه با اشاره به رسالت سنگین مسئولان برای خدمت رسانی به مردم و کشور، گفت: کسانی که به عنوان مسئول انتخاب می شوند بدون شک وظایف سنگینی دارند.
رحمانی فضلی با بیان اینکه مدیران باید 24 ساعته دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشند، تاکید کرد: کسانی که مسئولتی در جمهوری اسلامی دارند باید نقش آنان تاثیرگذارتر از سایر اقشار باشد.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: ساختن کشور و پاسخگویی به مطالبات مردم به راحتی امکان پذیر است اما نیاز به باور قلبی دارد.
وزیر کشور در ادامه با اشاره به جایگاه استانداران در مدیریت استان ها، گفت: استاندار به عنوان محور در هر استان باید بیشترین تلاش را کند و نقش تعاملی با تمام مردم داشته باشد و هیچگاه نباید فراموش کرد که مردم به گردن ما مسئولان حق دارند.
رحمانی فضلی در بخش دیگری از صحبت های خود خطاب به مدیران گفت: نباید در برابر مشکلات منفعلانه برخورد کنیم چرا که مسئولان باید تاثیرگذار و پاسخگو باشند.
6101*7389/ 3013
خبرنگاران: هادی درزی رامندی/ نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.