به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین، محمدکاظم چقازردی روز یکشنبه در دیدار با استاندار قزوین، اقتصاد کشور را بانک محور عنوان کرد و افزود: بیش از 90 درصد گردش مالی و اقتصادی کشور توسط بانک ها انجام می شود.
وی اظهار کرد: در اجرای در طرح بهین یاب ( ) نیز بانک ها ،همراهی نزدیک و ویژه ای را در حمایت از حوزه تولید و اشتغال زایی برعهده دارند.
چقازردی ادامه داد: بانک سپه روابط خوبی با بانک مرکزی دارد و با رشد منابعی که سال گذشته داشت توانست امکانات وتسهیلات خوبی را برای تمامی استان ها پیش بینی کند و این روند در سال جاری نیز با وجود منابع بانکی مناسب، ادامه خواهد یافت.
به گفته وی، استان قزوین به دلیل برخورداری از ظرفیت های سرمایه گذاری بالا می تواند از تسهیلات و منابع جدید این بانک بهره مند شود و این آمادگی به شکل کامل وجود دارد.
مدیرعامل بانک سپه کشور اضافه کرد: امسال به دلیل عملکرد خوب نظام بانکی در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی، رقم تسهیلات از 160 هزار میلیارد ریال در سال گذشته به 300 هزار میلیارد ریال در سال جاری افزایش می یابد.
مدیرعامل بانک سپه در این جلسه موافقت خود را برای پرداخت تسهیلات مورد نیاز چند طرح عمرانی و اقتصادی بزرگ در استان اعلام کرد.این استان از ظرفیت های خاص و برجسته ای در زمینه های مختلف از جمله صنعتی، کشاورزی، گردشگری و خدماتی برخوردار است.
وی ادامه داد: این استان آماده تبدیل شدن به قطب توسعه کشور است و نزدیکی آن با تهران می تواند بستر خوبی برای ورود بانک ها و موسسات اقتصادی جهت سرمایه گذاری در آن باشد.
ابانک سپه با بیش از 90 سال تجربه به عنوان یکی از نهادهای مالی و اقتصادی کشور مطرح است و حدود یکهزار و 800 شعبه دارد.
8054/ 6012خبرنگار: رضا اسدی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.