به گزارش ایرنا، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در این مراسم گفت: راه‌اندازی مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری قزوین اقدامی ارزشمند برای ایجاد پل ارتباطی بین شهروندان و نخبگان با مسئولان و ارائه ایده‎های خلاق برای توسعه شهر است.
حکمت الله داوودی افزود: در این مرکز باید از ظرفیت‌های نخبگان، دانشجویان و شهروندان استفاده کرد تا بتوانیم از ایده‌های خلاقانه همه اقشار جامعه بهره ببریم.
وی با بیان اینکه این مرکز می‌تواند مشارکت شهروندان را با ایده‌های خوب برای توسعه شهر افزایش دهد،اظهار کرد: باید راه‌های دسترسی همه اقشار جامعه به این مرکز مشخص شود تا بتوانند ایده‌های خلاقانه خود را ارائه کنند.
مدیرعامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین نیز در این مراسم گفت: در این مرکز همه اقشار جامعه در کنار شهرداری قزوین قرار می‌گیرند تا ایده‌های خلاق اجرایی شود.
محمد اسماعیل حافظی با بیان اینکه شهر قزوین سومین شهری است که دارای مرکز خلاقیت و نوآوری می شود،گفت: این آمادگی وجود دارد تا پروژه‌های در دست طراحی با ایده‌های خلاق بازنگری شود.
وی افزود: برگزاری همایش‌های ملی و فراملی، هم اندیشی خلاقانه و نشست های تخصصی با اساتید مطرح کشور از جمله برنامه‌های این مرکز است و در 2 بخش آموزش و فرهنگ سازی و اجرای پروژه‌ها با شیوه‌های خلاقانه فعالیت خواهد کرد.
مدیرعامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین گفت: این مرکز می‌تواند به ما کمک کند تا با ایده‌های خلاق، کارآفرینی و درآمد خلاقانه برای توسعه اقتصاد شهر تلاش کنیم.
وی در پایان گفت: شهروندان نقش مهمی در این مرکز دارند تا با برنامه ریزی دقیق و استفاده از ایده های خلاقانه آنان بتوانیم شهر قزوین را توسعه ببخشیم.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.