به گزارش ایرنا،رضا فراهانی روز پنجشنبه در گردهمایی بسیجیان کانون تخصصی جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: بسیج یک تفکر و اندیشه ناب است و کسانی که در این عرصه وارد می شوند بدون هیچ گونه درخواستی در عرصه های مختلف برای خدمت رسانی به مردم و جامعه اسلامی تلاش می کنند.
وی با بیان اینکه بسیجیان باید برای همگان الگو و سرمشق باشند،اظهار کرد: بسیجی باید وظیفه شناس باشد و در همه امور و مسئولیت های اداری پیشگام بوده و در عرصه دانایی محوری و آموزش تلاش کند.
فراهانی اظهار کرد: هدف بسیج جهاد کشاورزی این است که به عنوان مشاوران امین در کنار مسئولان در طرح ها و ایده های این بخش مشارکت و کمک کنند.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی به اقدام ها و برنامه های این مرکز در سال جاری اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 20 کانون ملی و 32 کانون استانی در بخش های مختلف کشاورزی ایجاد شده و بسیج جهاد کشاورزی می تواند در طرح های این کانون ها با استفاده از نیروهای متخصصی بسیجی در روستاها و شهرها تاثیر گذار باشد.
فراهانی همچنین یادآور شد: در حال حاضر 54 هزار نیروی بسیجی عضو مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی هستند.
وی تاکید کرد: بسیج در هر مقطع و عرصه ای که وارد شده با تفکر ناب خود توانسته گام های تاثیرگذاری را بردارد و با این تفکر می توان در همه امور گره ها را از مشکلات مردم از جمله کشاورزان باز کرد.
فراهانی در پایان گفت: با استفاده از تفکر بسیجی و به کارگیری روش های نوین در بخش کشاورزی می توانیم در راستای رشد و شکوفایی این بخش گام های بلندی برداریم.
هم اکنون 650 نفر عضو کانون بسیج سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین هستند.
6104*3013
خبرنگار: ناصرنیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.