به گزارش ایرنا،منوچهر حبیبی روز دوشنبه در نشست شورای اداری مدیران استان قزوین با تبریک فرا رسیدن هفته دولت افزود: حوزه بازرسی استانداری قزوین، بازرسی تصادفی از روند ملاقات مردمی را در دستگاه ها بررسی می کند و ادارات باید نقاط ضعف خود در این زمینه را اصلاح کرده و در راستای تقویت این مهم اقدام نمایند.
حبیبی اضافه کرد: روزهای سه شنبه هر هفته به عنوان روز ملاقات عمومی و روز ارتباط چهره به چهره مردم و مسئولان در نظر گرفته شده است و مدیران باید به شخصه با حضور در دفتر خود پاسخگوی مراجعان باشند.
وی افزود: تکریم مردم و تلاش در جهت تحقق خواسته های به حق آنها در راستای حقوق شهروندی بوده و باید مسئولان با پاسخگویی و شفاف سازی در جهت کسب رضایت بیشتر مردم تلاش کنند.
حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر،افزود: شهید رجایی شیوه نوینی از خدمت رسانی را به جامعه ارائه نمود و با پشت پا زدن به مقام های دنیوی خدمت بی منت را در جامعه نهادینه کرد.
وی در ادامه با اشاره به سفر استاندار و معاونان وی به شهرستان ها و بخشهای استان به مناسبت هفته دولت، افزود: در هفته جاری گوشه ای از خدمات دولت جلوی دید مردم در قالب بهره برداری و افتتاحیه به نمایش گذاشته می شود و مردم با گوشه ای از خدمات دولت در طی سال آشنا می شوند.
حبیبی همچنین گفت: استان قزوین فردا پذیرای سه شهید تازه تفحص شده استان است که امیدواریم با حضور و همراهی همه مسئولان و مردم شاهد برگزاری با شکوه مراسم استقبال و تشییع باشیم.
وی افزود: نهم شهریورماه در روزشمار انقلاب اسلامی به نام روز قزوین نامگذاری شده است و برنامه های متعدد و متنوعی توسط مسئولان استان در این خصوص درنظر گرفته شده که امیدواریم با همکاری مسئولان این مراسم باشکوه بیشتر برگزار شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین در پایان گفت: اصحاب رسانه و مطبوعات از پاسخگو نبودن مسئولان به آنها گله دارند که امیدواریم مدیران با تقویت ارتباط با اصحاب رسانه در تبیین خدمات نظام و دولت برای مردم به شکل بهتری از گذشته اقدام کنند.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.