به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز دوشنبه در ادامه نشست شورای اداری مدیران استان قزوین با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: به تاسی از دولت دوازدهم که بعد از کسب رای اعتماد منشور اخلاقی و سوگندنامه خدمت خالصانه را به مردم قرائت کردند ما نیز در اولین جلسه شورای اداری استان قزوین که با هفته دولت و شروع به کار شوراها همزمان شده است آنرا قرائت کردیم.
وی اضافه کرد: مدیران و مسئولان استان نیز باید با تاسی و الگوگیری از این عمل در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری و دکتر روحانی اقدام کنند.
همتی همچنین با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری به دولتمردان گفت:نیت الهی در خدمت به مردم و حل مشکلات،روحیه جهادی و تلاش مضاعف،همکاری اعضای دولت به صورت تیمی،تحمل مخالفان و استقبال از نقدها،ارتباط نزدیک با مردم برای درک واقعیات،تقویت روحیه مردمی و پرهیز از اشرافی گری،کمک به حرکت های خودجوش مردمی،کارآمدی،انقلابی وجهادی بودن همکاران،پیگیری و نظارت بر زیرمجموعه،داشتن برنامه دقیق و مدون و علمی،داشتن روحیه خطرپذیری در کارها و تمرکز بر اولویت های اصلی توصیه های رهبر انقلاب به دولتمردان است که همه باید با تاسی به آنها در اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت اقدام کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: مردم در شرایط سخت اقتصادی و رویارویی با مشکلات بیکاری،رکود و تحریم ها دوباره به دولت تدبیر و امید فرصت خدمت دادند و در انتخاباتی با شکوه با مشارکت بالای 73 درصدی که در دنیا بی نظیر است به خلق حماسه ای بزرگ مبادرت کردند.
وی ادامه داد: در مراسم تنفید و تحلیف ریاست جمهوری، سران بیش از 100 کشور جهان با وجود تهدیدهای آمریکا شرکت کردند که نشان داد دنیا پیام جمهوری اسلامی را برای تعامل سازنده پذیرفته است.
همتی افزود: مجلس شورای اسلامی نیز با رای اعتماد بالای خود به وزرای معرفی شده نشان داد از دستاوردهای دولت یازدهم و سیاست ها و برنامه های دولت دوازدهم و وزرای معرفی شده رضایت دارد و باید با هماهنگی و هم افزایی بیشتر در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی و مردم گام های بلندی برداشته شود.
استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سال گذشته در شاخص های اقتصادی توفیقات بسیار خوبی در استان قزوین به دست آمد و در مدیریت بحران آب،تغییر روش های الگوی کشت،حرکت به سمت توسعه گلخانه ها،آبیاری نوین،اشتغالزایی و کمک به واحدهای تولیدی اقدام های بسیار خوبی صورت گرفت.
وی در پایان با اشاره به رشد جذب سرمایه گذاری در استان در دوره پسابرجام، افزود: در پنج ماهه اول سال جاری 457 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در قالب سه طرح انجام شد و صادرات چهارماهه سالجاری استان نسبت به مدت مشابه 25 درصد افزایش یافت.
6101*2013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.