به گزارش روز دوشنبه ایرنا، علی صفری در دیدار اعضای شورای اسلامی دوره پنجم شهر قزوین با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین افزود: کارهای سخت‌افزاری و اجرای طرح های عمرانی و زیربنایی مهم و ضروری است اما نباید از کارهای فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی نیز غفلت کرد زیرا اگر معضل های فرهنگی برطرف شوند، بسیاری از مشکلات شهری نیز برطرف خواهند شد.
وی با بیان اینکه به همه سلایق، تفکرات و نگرش‌های سیاسی احترام می‌گذاریم و با آن‌ها تعامل داریم،افزود: شهرداری نهاد کاملا مستقلی است و رسالت اصلی آن خدمت به شهروندان است.
وی تاکید کرد: ضمن احترام کامل به تمامی تفکرات، سلایق و جریان های سیاسی، شهرداری نمی تواند وارد مسائل سیاسی شود چرا که در این صورت،از ماموریت های اصلی خود دور می شود.
صفری اضافه کرد: شهرداری نهادی مستقل و غیردولتی است و با تمامی دستگاه ها تعامل بی حد و مرز دارد .
وی اظهار کرد: ضمن احترام به جایگاه حقیقی و حقوقی شخصیت ها و مدیران استانی، از آنها می خواهیم برای آبادانی و پیشرفت بیشتر شهر با مجموعه مدیریت شهری قزوین همراه شوند.
وی با اشاره به وظایف و کارکردهای متنوع شهرداری ها، تصریح کرد: شهرداری ها سالهاست از یک نهاد خدمات رسان به نهاد فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده اند و حتی رفع آسیب های اجتماعی و حل بسیاری از مسائل و مشکلات خانواده ها دردستورکار شهرداری ها قرار گرفته است.
صفری در پایان تصریح کرد: قزوین شهری فرهنگی است، اما فرهنگ شهروندی به معنی واقعی کلمه در آن نهادینه نشده است بنابراین با همت و همدلی نهادها و دستگاههای مسئول و با همراهی نمایندگی ولی فقیه در استان این موضوع مهم را در شهر خود باید نهادینه سازیم.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی** انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.