به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدقاسم طرهانی افزود: ماموران گشت یگان امداد شهرستان قزوین هنگام کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزادراه8 قزوین-زنجان به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از خودروی متوقف شده که دارای راننده و 2 سرنشین بود، پلیس پنج کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف و هر سه سرنشین آن نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی قزوین شدند.
سرهنگ طرهانی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق سامانه 110به پلیس اطلاع دهند.

*** کشف 13 راس دام غیرمجاز در تاکستان
در خبری دیگر به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناجا قزوین، فرمانده انتظامی تاکستان نیز از کشف 120 راس دام بدون مجوز در بازرسی از یک دستگاه کامیونت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رسول فراهانی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی تاکستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در سه راهی قره باغ به یک دستگاه خودرو کامیونت حامل دام مشکوک و آن را متوقف کردند.
به گفته این مقام انتظامی، ماموران در بازرسی از این کامیونت متوقف شده 120 راس گوسفند بدون پروانه بهداشتی و مجوز حمل بار کشف کردند.
وی ارزش تقریبی دام های کشف شده قاچاق را 700 میلیون ریال اعلام و یادآور شد: دام های مکشوفه تحویل اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان شد و یک متهم دستگیر شده در این پرونده برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضائی این شهرستان معرفی شد.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.