به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز شنبه در جریان سفر به شهرستان تاکستان به مناسبت هفته دولت در دیدار با آیت الله اسلامی امام جمعه تاکستان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری افزود: امیدواریم با ساماندهی این صندوق، مشکلات مربوط به خرید کشمش از تولیدکنندگان تاکستانی در سال های آینده را ساماندهی کنیم.
وی اضافه کرد: برای داربستی کردن 30 هزار هکتار از باغ های انگور استان در حال برنامه ریزی هستیم که تولید کشمش استان را از 300 هزار تن به 900 هزار تن افزایش خواهد داد.
همتی افزود: داربستی کردن یک هزار هکتار از باغ های انگور در استان را در سفر دولت تعهد کرده ایم ولی چون این کار با منابع دولتی زمان زیادی طول خواهد کشید به دنبال جذب سرمایه گذار و حضور مردم در این بخش هستیم.
استاندار قزوین گفت: اجرای یک هزار هکتار گلخانه را در نودهک شهرستان تاکستان آغاز کرده ایم که برای افزایش تولید و اشتغال استان بسیار مفید و موثر خواهد بود.
وی ادامه داد: در راستای تقویت تولید و اشتغال در استان، به دنبال استقرار سایت خودروسازی ایرانخودرو و پژو در قزوین و شهرک صنعتی تاکستان هستیم که در صورت توفیق،حوزه صنعت و کشاورزی این شهرستان متحول خواهد شد.
همتی در پایان خاطر نشان کرد: آبگیری سد نهب تاکستان تا پایان سال انجام خواهد شد که از جمله طرح های بزرگ این شهرستان به شمار می رود.
شهرستان تاکستان به مرکزیت تاکستان در غرب تاکستان قرار دارد.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.