به گزارش ایرنا، المان شهدای گمنام شهر اقبالیه با 400 میلیون ریال اعتبار در تپه تاریخی شهر اقبالیه امروز با حضور استاندار و جمعی از مسئولان شهر افتتاح شد.
استاندار قزوین در مراسم افتتاح این این طرح فرهنگی گفت: گلزارهای شهدا یکی از مکان های معنوی و عرفانی برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس هستند که به نور معنوی آنها دلهای عاشقان و شیفتگان نورانی و منور می شود.
فریدون همتی ادامه داد:مایه افتخار و مسرت همه مسئولان است که در راه حفظ و احیا ارزشهای دفاع مقدس گام برداشته و بتوانند با احداث نمادها و المان هایی یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را در یاد ها و قلب ها زنده نگاه دارند.
استاندار قزوین در ادامه مرکز کارآفرینی شهرداری اقبالیه را با 120 کارآموز بانو با 2 هزار میلیارد ریال اعتبار شامل بخش های کارگاه برش،کارگاه دوخت،صنایع دستی،دوخت سفارشی و خانه کودک را به بهره برداری رساند.
همتی در این مراسم گفت: بانوان شاغل با داشتن سلیقه و ظرافت خاص زنانه می توانند در بسیاری از امور موفق باشند و باید با تقویت اراده و افزایش سطح مطالعه و مهارت کیفیت تولیدات خود را بالا ببرند.
وی افزود: افزایش کیفیت محصولات تولیدی و عرضه با قیمت مناسب آنها قطعا نقش بسیار مهمی در جذب مشتری و افزایش بازارهای داخلی و خارجی ایفا خواهد کرد.
همتی در ادامه از مصلای نیمه کاره شهر اقبالیه که در چهار هزار متر مربع و با 20 میلیارد ریال اعتبار در حال ساخت است، بازدید کرد.
استاندار قزوین همچنین از بوستان ترافیک که در 2 هزار متر مربع مساحت و با 2 میلیارد ریال اعتبار در حال احداث می باشد، بازدید کرد.
شهر اقبالیه از توابع بخش مرکزی شهرستان قزوین در 10 کیلومتری شهر قزوین واقع شده است.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.