به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی، سردار مهدی محمودی افزود: به دنبال کار اطلاعاتی، پلیس مطلع شد 2 قاچاقچی قصد خرید مقادیری مواد مخدر از استان البرز و انتقال آن از طریق قزوین به استان زنجان را دارند و برهمین اساس تلاش برای شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس با انجام اقدام های اطلاعاتی، بررسی های لازم را انجام داده و با کسب آگاهی از زمان انتقال و عبور مواد مخدر در قالب چند تیم عملیاتی جهت دستگیری قاچاقچیان در راه های ارتباطی استان مسقر شدند.
سردار محمودی اضافه کرد: در همین رابطه، ماموران در حین مراقبت و کنترل خودروهای عبوری، در کمربندی جمهوری اسلامی شهر قزوین به یک دستگاه خودروی تیگو چری با یک سرنشین مشکوک و دستور ایست به خودرو یاد شده را دادند که راننده به محض مشاهده ماموران قصد ایراد خسارت به سایر خودرو ها و متواری شدن را داشت که با عکس العمل سریع ماموران، خودرو متوقف و راننده و سرنشین آن نیز دستگیر شدند.
وی در پایان افزود: در بازرسی ماموران از خودروی متوقف شده 15 کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.