به گزارش ایرنا، فریدون همتی یکشنبه شب در هشتمین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قزوین افزود: ارتقای وضعیت شرکت های دانش بنیان و بهره مندی بیشتر از ظرفیت بورس در راستای سرمایه گذاری در بخش های مختلف از مراحل اولیه اقتصاد مقاومتی است که باید آنرا جدی بگیریم.
استاندار قزوین گفت: پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان در راستای تولید انبوه و تجاری کردن ایده های نو و بازاریابی محصولات آنها با بهره مندی از ظرفیت بورس از راه هایی است که ما را به تحقق اقتصاد مقاومتی نزدیک می کند.
همتی ادامه داد: باید سازوکارهای مربوط به بهره مندی بیشتر از ظرفیت بورس برای جذب سرمایه گذاری و اجرای طرح های اقتصادی توسط مدیران ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهیه بشود.
وی، بهره مندی از سرمایه های مردمی را در راستای فرهنگ سازی برای استفاده از ظرفیت بورس با هدف توسعه استان و اجرایی کردن مولفه های اقتصاد مقاومتی ضروری دانست و گفت: با جلب مشارکت مردم و بهره مندی از ظرفیت ها و سرمایه های خرد مردمی می توانیم در راستای تقویت تولید و اشتغال گام برداریم.
وی در ادامه بر شناسایی ظرفیت های جدید اقتصادی در استان در راستای پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: در همه بخش ها شامل صنعت، کشاورزی و گردشگری باید به این موضوع مهم به طور جدی توجه شود.
استاندار قزوین در پایان بر ضرورت تشکیل یک کارگروه تخصصی با محوریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای اتخاذ راهکارهایی در جهت تقویت شرکت های دانش بنیان و استفاده بهتر از ظرفیت های بورس اوراق بهادار در جهت جذب سرمایه های مردمی برای اجرای طرح های اقتصادی تاکید کرد.
6104*3013
خبرنگار:ناصرنیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.