حسین باجیوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در روزهای اخیر تمرین های تیم فوتبال کاسپین قزوین برای حضور موفق در لیگ دسته دوم کشور زیر نظر سعید دقیقی سرمربی بومی این تیم آغاز شده است.
وی اضافه کرد: هیات فوتبال استان قزوین با تمام توان از نماینده استان در لیگ دسته دوم حمایت می کند تا این تیم بتواند در این رقابت ها موفق ظاهر شده و به لیگ بالاتر صعود کند.
باجیوند ضمن تقدیر از دیدگاه مثبت استاندار قزوین در حمایت از تیم کاسپین،افزود: این علاقه و حمایت مدیریت ارشد استان رسالت مسئولان ورزش و به ویژه هیات فوتبال استان را مضاعف تر می کند.
وی با بیان اینکه فوتبال قزوین در حال حاضر از شرایط مناسبی برخوردار بوده و بازیکنان و مربیان بومی قابل توجهی دارد،افزود: مسئولان استان علاقه مند به استفاده از ظرفیت های بومی استان در حوزه ورزش هستند و این سیاست به طور کامل مورد تایید و حمایت هیات فوتبال قزوین است.
باجیوند افزود: تحولات اخیر صورت گرفته در باشگاه کاسپین و انتخاب سعید دقیقی به عنوان سرمربی و سایر مربیان انتخاب شده توسط باشگاه کاسپین مورد حمایت هیات فوتبال استان قزوین است و امیدواریم با پشتیبانی همه جانبه مدیران استان شاهد ارتقای این تیم در فوتبال کشور باشیم.
رئیس هیات فوتبال قزوین در پایان گفت: امیدواریم با همکاری و مساعدت مسئولان باشگاه کاسپین هر چه سریعتر آکادمی این باشگاه و تیم های پایه کاسپین مانند تیم امید این باشگاه راه اندازی شود تا شاهد شکوفایی و درخشش بیشتر استعدادهای فوتبال قزوین باشیم.
تیم فوتبال کاسپین در فصل گذشته در بازی آخر خود موفق شد از سقوط فرار کرده و جایگاه خود را در لیگ دسته دوم فوتبال کشور تثبیت کند.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.