به گزارش ایرنا، علی پرزحمت شنبه شب در نشست شورای هماهنگی بانک های استان قزوین افزود: قزوین در بخش درخواست تسهیلات بهین یاب و در بخش سرمایه ثابت با ثبت نام 67 متقاضی و سرمایه در گردش با 281 متقاضی رتبه چهارم و در بخش معدن نیز با 22 متقاضی رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.
وی با بیان اینکه از آغاز مرحله جدید ثبت نام متقاضیان در سامانه بهین یاب برای دریافت وام رونق تولید (27 خردادماه امسال) تاکنون 371 متقاضی در استان ثبت نام کرده اند، ادامه داد: از این تعداد تاکنون 331 فقره استعلام دریافت شده که پاسخ257 مورد مثبت بوده و با 98 مورد بازدید و 70 فقره اعطای وام در کمیته بررسی مورد تصویب قرار گرفته است.
نشست شورای هماهنگی بانک های استان روزهای شنبه هر هفته با حضور استاندار، معاونان اقتصادی استاندار، مدیران کل دستگاه های اقتصادی و بانک ها در استانداری برگزار و در آن برای طرح های مختلف اقتصادی استان و نحوه اختصاص تسهیلات بانکی تصمیم گیری می شود.
بهین یاب بخشی از تسهیلات طرح رونق تولید است که به واحدها و طرح های تولیدی متقاضی که در سامانه مربوطه ثبت نام کرده اند و واجد شرایط هستند، اعطا می شود.
8054/ 6128 * خبرنگار: رضا اسدی ** انتشار دهنده: مقدم سلیمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.