به گزارش ایرنا،بهمن طاهرخانی روز شنبه در نشست شورای اداری مدیران استان قزوین که با حضور علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور در استانداری قزوین برگزار شد ضمن تبریک هفته بهزیستی افزود: هیچ کوتاهی در این زمینه در این دوره مجلس صورت نگرفته و اگر ایده آل های لازم در این خصوص به دست نیامده به دلیل مشکلات کشور و برخی مسائل بین المللی و جهانی است.
وی اضافه کرد: با وجود بسیاری از مثبت اندیشی ها و ترسیم ایده آل ها متاسفانه با تنگناهای بسیار زیادی در زمینه تامین شغل برای افراد جویای کار مواجه هستیم و امیدواریم دولتمردان برای حل این مشکل اقدام اساسی کنند.
طاهرخانی ادامه داد:کارهای بسیار زیادی در بخش های مختلف صنعتی،کشاورزی و اقتصادی در استان صورت گرفته است اما با توجه به حجم مشکلات و مطالبات مردمی کافی نبوده و باید با همت مضاعف تری نسبت به پیشبرد امور و کارهای باقی مانده اقدام کنیم.
وی در پایان افزود:باید در توزیع خدمات در سطح استان به ویژه در شهرستان های محروم نگاه ویژه ای اتخاذ شود تا شاهد تحقق عدالت در توزیع خدمات دستگاه ها در سطح استان باشیم.
همزمان با هفته بهزیستی و با حضور وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور32 طرح در قزوین،چهار طرح در آبیک،هشت طرح در آوج،6 طرح در تاکستان،سه طرح در بوئین زهرا و 12 طرح در البرز با 100 میلیارد ریال اعتبار در حال بهره برداری هستند.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.