به گزارش ایرنا، حمیدرضا خانپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بهین یاب بخشی از تسهیلات رونق تولید است که به واحدها و طرح های صنعتی که به نقدینگی و سرمایه در گردش نیازمند هستند، داده می شود.
وی یادآور شد: در مرحله جدید، 336 واحد و طرح تولیدی در استان برای دریافت تسهیلات بهین یاب متقاضی شده اند که از این میان 129 واحد و طرح در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مستقر هستند.
خانپور اضافه کرد: 129 واحد و طرح مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان که در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند، به طور مجموع برای دریافت پنج هزار میلیارد ریال تسهیلات درخواست داده اند.
وی در پایان با اشاره به اهداف اجرای طرح رونق تولید از طریق اعطای تسهیلات بانکی به واحدها و طرح های صنعتی،گفت: کمک به راه اندازی دوباره واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل، افزایش تولید و ایجاد فرصت های شغلی جدید و کمک به تکمیل طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد از جمله این اهداف به شمار می روند.
از سال گذشته تاکنون 130 واحد و طرح صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان موفق به دریافت یک هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید شده اند.
استان قزوین دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی با 800 واحد تولیدی بهره بردار است.
3013* 6128
خبرنگار: رضا اولادی**انتشار دهنده: وحید مقدم سلیمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.