به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون روستایی استان قزوین، محمود محمودی افزود: در این مدت 24 هزارو 600کیسه آرد خانه پز توسط اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی در سطح شبکه تحت پوشش توزیع شده است.
وی با بیان اینکه هر کیسه آرد روستایی 40 کیلوگرم است، خاطر نشان کرد: این سهمیه در بخش مرکزی 13 هزار و 145 کیسه، شهرستان البرز سه هزار و 403 کیسه، کوهین 2 هزار و 994 کیسه، طارم سفلی یک هزار و 868 کیسه، الموت شرقی یک هزار و 700 کیسه و الموت غربی یک هزار و 490 کیسه بوده است.
محمودی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین اهداف شبکه تعاون روستایی خدمت رسانی به روستاییان و اعضای تعاونی ها است،خاطر نشان کرد: در راستای سهولت در توزیع آرد و نهاده های مورد نیاز روستاییان این شبکه، نسبت به توزیع آرد خبازی و خانه پزی اقدام می کنیم.
وی با تاکید بر اینکه در تامین و توزیع آرد به روستاهای قزوین هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد، اظهار کرد: کاهش رفت و آمد روستائیان به مرکز شهر و بخش های تابعه، صرفه جویی در وقت و هزینه آنها از مزیت های توزیع آرد توسط تعاون روستایی است.
رئیس اداره تعاون روستایی استان قزوین در ادامه از تشکیل و توسعه هفت شرکت تعاونی روستایی در استان خبر داد و گفت: توسعه مکانیزاسیون و مدیریت تغذیه گیاهی موضوعی ضروری در این شرکت‌ها است که این موضوع را در دست پیگیری قرار داده ایم.
در حال حاضر 136شرکت تعاونی و اتحادیه تعاون روستایی در استان قزوین وجود دارد که 105هزار نفر در آنها عضویت دارند.
7390*3013
خبرنگار: گیتی سیمیاری**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.