به گزارش ایرنا، محمود صیدانلو روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان قزوین افزود: یکی از وظائف مغفول فدراسیون و هیات های موتورسواری و اتومبیلرانی در کشور و استان ها تلاش برای توجه به قوانین و مقررات رانندگی عمومی است که البته در یکسال گذشته با برگزاری همایش ها و برنامه های مختلف به آن پرداخته ایم.
وی اضافه کرد: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برنامه های جدی را برای افزایش مهارت عمومی رانندگی در استان ها و سطح کشور تهیه کرده و امیدوار است با همکاری صدا و سیما، پلیس راهور،نیروی انتظامی و آموزش و پرورش در راستای کاهش آسیب ها و سوانح رانندگی اقدام کنیم.
این مسئول ورزشی اظهار کرد: علاقه مندی شدید جوانان به رشته موتورسواری و اتومبیلرانی باعث شده تا همواره شاهد توجه جوانان به این رشته جذاب باشیم.
وی با بیان اینکه پیست های موتورسواری و اتومبیلرانی ما مشکلات فراوانی دارند و می بایست برای رفع این مشکلات تلاش شود،ادامه داد: توسعه زیرساخت های لازم برای ورزش و اتومبیلرانی و موتورسواری باعث می شود بتوانیم شهروندان را با اصول صحیح رانندگی و مهارتهای آن آشنا کرده و خسارات مادی و معنوی ناشی از تصادفات را که عمدتا به دلیل نداشتن مهارت در رانندگی است، کاهش دهیم.
وی در ادامه با بیان اینکه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی رشته های بسیاری دارد و قرار نیست که همه استان ها در تمام رشته های آن فعال باشند،افزود:در برخی از استان ها نظیر قزوین در آفرود و در برخی از استان های دیگر در رالی،موتور کراس یا رکس قوی هستیم و امیدواریم با تلاش مضاعف و برنامه ریزی میدانی و تمهید امکانات در همه رشته ها کارنامه موفقتری داشته باشیم.
وی در پایان با بیان اینکه پرداختن به گذشته چیزی را عوض نمی کند افزود:باید ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران و مسئولان گذشته با برنامه ریزی بهتر رو به جلو حرکت کرده تا در حل و فصل مشکلات این رشته موفق عمل کنیم.
در این نشست، محمد مهران فر به عنوان رئیس جدید هیات موتورسواری و اتوموبیل رانی استان قزوین انتخاب شد.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.