به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان قزوین با حضور محمود صیدانلو رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری و محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و اعضای مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد.
در ادامه این جلسه محمد مهران فر با کسب 9 رای از 14 رای ماخوذه به مدت چهار سال به ریاست هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان قزوین انتخاب شد.
فرج الله فصیحی رامندی دیگر نامزد این مجمع و رئیس سابق این هیات نیز پنج رای را از این مجمع به دست آورد.
غلامرضا ایروانی و محمد ابراهیم عباسی نیز 2 تن از نامزدان این مجمع بودند که ایروانی به نفع فصیحی رامندی انصراف داده و عباسی نیز در جلسه حضور نیافت.
مهرانفر پس از کسب رای اعتماد این مجمع و انتخاب به عنوان رئیس هیات با اشاره به برنامه های خود گفت:راه اندازی آکادمی آموزشی برای آموزش همگانی،حرفه ای،داوری ،مربیگری و اختصاصی در دستور کار بنده قرار دارد که امیدواریم با راه اندازی آنها در رفع نقاط ضعف و استفاده حداکثری از فرصت ها گام برداریم.
وی ادامه داد: راه اندازی هیات های شهرستانی،توسعه کمیته ها و کارگروه های رشته های مختلف،برگزاری همایش های مربوط به معرفی هیات،تشکیل تیم روابط عمومی،همکاری و عقد تفاهم نامه با سازمان حمل و نقل و ترافیک راهنمایی و رانندگی و توسعه حضور رسانه ای با هدف تشویق و جذب اسپانسر از جمله برنامه های دیگر این هیات هستند که امیدواریم در این زمینه در چهار سال آینده موفق عمل کنیم.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.