به گزارش ایرنا، حمیدرضا خانپور روز دوشنبه در دیدار با مدیر صندوق کارآفرینی امید استان قزوین افزود: با عنایت به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و در راستای حمایت از صنایع خرد و کوچک، تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال صندوق کارآفرینی مهر امید به واحدهای صنعتی و کارگاهی به ویژه واحدهای خرد و کوچک که اشتغال جدید ایجاد کنند اعطا می شود.
وی با اشاره به تعداد واحدهای کارگاهی به متقاضیان در شهرک ها و نواحی صنعتی استان،گفت: تاکنون 64 واحد کارگاهی در این مکان ها به سرمایه گذاران واگذار شده که از این تعداد 52 واحد با ایجاد اشتغال 345 نفر فعال بوده و مابقی در مرحله نصب ماشین آلات و تجهیزات می باشند.
این مسئول یادآور شد: در حال حاضر 61 واحد صنفی، تجاری و خدماتی در شهرک های صنعتی فعالیت می کنند.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان قزوین نیز در دیدار گفت: این صندوق فرصت خوبی برای ایجاد اشتغال از طریق حمایت از کارآفرینان به شمار می رود.
حسین تیموری با اعلام اینکه تسهیلات با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت سه تا پنج سال به واحدهای کارگاهی ارائه می‌شود، عنوان کرد: سقف تسهیلات کارفرمایی این صندوق تا سقف یک میلیارد ریال است که برای ایجاد کسب و کارهای خرد و اشتغال زایی پرداخت می‌شود.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان قزوین در ادامه با اشاره به تسهیلات ارائه شده به واحدهای صنفی خوشه کفش دانسفهان،گفت: در سال گذشته با همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان و شناسایی خوشه کفش دانسفهان به هشت واحد صنفی تولید کفش تسهیلات با کارمزد چهار درصدی پرداخت شده است و در سال جاری به 35 واحد تولیدی کفش که در مرحله تکمیل پرونده است،تسهیلات پرداخت خواهد شد.
استان قزوین دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی است.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.