به گزارش روز شنبه ایرنا، هیات بولینگ و بیلیارد استان قزوین نتایج اولین دوره رنکینگ پاگت بیلیارد بانوان شهرستان قزوین را در حالی اعلام نمود که از 10 بانوی شرکت کننده هشت تن از ادامه این رقابت ها انصراف داده و یک تن نیز به اذعان مسئولان هیات تن به شکست داده است.
هیات بولینگ و بیلیارد استان قزوین عصر دیروز نتایج این رقابت ها را بدین شرح اعلام کرد: خانم شیما کلهر فاتح اولین دوره رنکینگ پاکت بیلیارد بانوان شهرستان قزوین شد و خانم مهسا نرج آبادی نیز با قبول شکست در مقابل نفر اول،مقام دوم این دوره از رقابت ها را کسب کرد.
این درحالی است که هشت تن از بازیکنان این رقابت ها به نام های ملیکا نجفی،نرگس کشاورز نجفی،اشرف طاهری،زینب دولتخانی،طناز طاهرخانی،زهرا دولتخانی،فاطمه محمدخواه جیرانی و الهام لشگری در نامه ای دلایل انصراف خود را از این رقابت ها تشریح کردند.
در این نامه خطاب به ریاست هیات بولینگ و بیلیارد استان قزوین آمده است: نظر به برگزاری مسابقات ناین بال رنکینگ بانوان استان اینجانبان امضا کنندگان فوق به دلایل نحوه نامطلوب برگزاری مسابقات و تبانی در قرعه کشی از پیش تعیین شده و بی نظمی عوامل اجرایی از ادامه حضور در مسابقات انصراف و خودداری می نمائیم و از جنابعالی درخواست می گردد نسبت به نحوه برگزاری و نوع قرعه کشی این رقابت ها پیگیری نمائید.
همچنین این بازیکنان در نامه ای دیگر در خصوص شرکت به عنوان بازیکنان استان گیلان در مسابقات قهرمانی کشوری پاکت بیلیارد آورده اند: نظر به برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری پاکت بیلیارد مورخ 17 اردیبهشت 96 در استان فارس به استحضار می رساند تیم پاکت بیلیارد قزوین متشکل از پنج بازیکن در مسابقات ایت بال و ناین بال به دلیل عدم همکاری و عدم انجام تعهدات هیات استان در روز مسابقات به نام استان گیلان در مسابقات شرکت کرد و یک نفر از قزوین جزو 16 نفر برتر این مسابقات قرار گرفت.
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان قزوین در خصوص این اعتراض ها به خبرنگار ایرنا گفت: قرعه کشی رقابت های یاد شده کاملا قانونی و با حضور رئیس هیات،رئیس کمیته برگزاری مسابقات و مسئول روابط عمومی هیات برگزار شده است و اشکالی بر آن وارد نیست.
مهدی بابائی چگینی افزود: انصراف دهندگان از مسابقات حرکتی ناپخته را انجام داده اند و به قوانین و وضعیت جدول آگاهی ندارند و پنداشته اند در صورت انصراف گروهی، رقابت ها کنسل خواهد شد در حالی که چنین چیزی در کار نیست.
وی با اشاره به شرکت این بازیکنان در رقابت های کشوری شیراز به عنوان بازیکنان استان گیلان، ادامه داد:طبق قانون این افراد متخلف بوده و طبق گزارش کمیته انظباطی با این متخلفان برخورد خواهد شد چون در جهت تخریب هیات بولینگ و بیلیارد استان قزوین قدم بر داشته اند.
مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین نیز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت:در پی آن هستیم تا در جلسه ای با حضور رئیس هیات و نماینده ورزشکاران این موضوع را بررسی کرده و نتیجه قطعی را اعلام نمائیم.
افسانه حسن نایبی افزود:چون رقابت ها شهرستانی بوده حتی اگر نتایج رقابت ها هم اعلام شود می توانیم آن را لغو کرده و از نو برگزار کنیم.
7389*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.