سرهنگ نصرالله بیگلری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به پیش رو بودن تعطیلات عید سعید فطر و به منظور تسهیل در تردد مسافران و ایمنی آنها از سوی پلیس راه برخی محدودیت های ترافیکی در جاده های استان اعمال می شود.
وی ادامه داد: برای این منظور عبور و مرور انواع تریلر،کامیون و تانکرها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از امروز یکشنبه از ساعت 13 تا 24 در باند شمالی جاده های قدیم قزوین-کرج و قزوین-رشت ممنوع خواهد بود.
این مسئول انتظامی ادامه داد: محدودیت های ترافیکی به منظور بازگشت مسافران از سفر در 9 تیر ماه جاری جمعه نیز از سوی پلیس راه استان قزوین در باند جنوبی جاده های قدیم قزوین - رشت و قزوین - کرج از ساعت 13 تا 24 نیز برای انواع تریلر، کامیون و تانکرها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی نیز اجرایی خواهد شد.
رئیس پلیس راه استان قزوین همچنین گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو و اینکه 60 درصد واژگونی خودروها در جاده های استان به علت خستگی و خواب آلودگی رانندگان به وقوع می پیوندد از این روز به رانندگان توصیه می شود تا شب قبل از سفر به استراحت پرداخته و در طول سفر نیز به ازای هر 2 ساعت رانندگی حداقل 20 دقیقه به استراحت بپردازند.
وی اضافه کرد: به رانندگان همچنین توصیه می شود در طول سفر ضمن رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل و اجتناب از سبقت های بی مورد،از صحبت کردن با سرنشینان خودرو و تلفن همراه خودداری و از توقف در حاشیه راه های نیز پرهیز کنند.
هفت ایستگاه پلیس، هفت پاسگاه انتظامی به همراه 60 تیم گشتی در طول تعطیلات سفر عید سعید فطر وظیفه امنیت جاده های استان را برعهده دارند.
استان قزوین دارای 220 کیلومتر آزادراه، 270 کیلومتر بزرگراه، 700 کیلومتر راه اصلی و 2 هزار و 543 کیلومتر راه آسفالته روستایی است.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.