به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناجا، سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عوارضی آزادراه قزوین - زنجان هنگام کنترل خودروهای عبوری و بازدید از مسافران یک دستگاه اتوبوس، به یک نفر از مسافران مشکوک شدند.
سرهنگ خدایی ادامه داد: در بازرسی انجام گرفته از ساک همراه مسافر یاد شده 9 کیلو و 600 گرم موادمخدر از نوع حشیش کشف و متهم نیز دستگیر شد.
سرهنگ خدایی ضمن تشکر از همکاری و مشارکت مردم با پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

** امکان تمدید تاریخ مشمولان خدمت وظیفه
در خبری دیگر به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناجا قزوین، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان از امکان تمدید تاریخ مشمولان اعزامی خدمت وظیفه در تیرماه 96 خبر داد.
سرهنگ علیرضا عزیزیان در این رابطه گفت: برابر تدابیر و هماهنگی های انجام شده به منظور مساعدت به مشمولان دیپلم، پیش دانشگاهی و کاردانی که در سهمیه اعزامی 19 تیرماه سال 96 قرار گرفته اند این دسته از افراد می توانند تاریخ اعزام خود را تمدید کنند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین ادامه داد: در این راستا مشمولان یاد شده باید فرصت را مغتنم شمرده و با مراجعه به یکی از دفاتر پلیس به اضافه 10 در سراسر استان نسبت به تمدید تاریخ اعزام خود اقدام کنند.
وی در پایان یادآور شد: مشمولان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی www.vazifeh.police.ir مراجعه کنند.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.