عباس جهانبخشی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام این خبر افزود: انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 96 متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان،از بعدازظهر روز پنجشنبه اول تیرماه آغاز شده و تا پایان روز شنبه 10 تیرماه ادامه دارد.
وی اظهار کرد: همه داوطلبانی که براساس کارنامه صادر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی شده‌اند می‌توانند در صورت تمایل از طریق سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org انتخاب رشته کنند.
جهان بخشی اظهار کرد: انتخاب رشته برای رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون، به‌طور مجزا و از طریق سایت مرکز آزمون این دانشگاه به نشانی www.azmoon.org انجام می‌شود.
وی اضافه کرد: داوطلبان برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد واحد تاکستان می‌توانند رشته مورد علاقه خود را از میان 50 رشته تحصیلی از مجموعه علوم انسانی، کشاورزی، علوم پایه و فنی و مهندسی این دانشگاه انتخاب کنند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان افزود: رشته‌های تحصیلی موجود در دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان رشته‌های کیفی بوده و از بازار کار تقاضای مطلوبی برای آنها وجود دارد به‌ طوریکه دانش‌آموختگان این رشته‌ها نیاز کشور را در بخش‌های مختلف آموزش عالی،مهندسی کشاورزی، صنعت و تولید را مرتفع می‌کنند.
وی از شرایط مطلوب تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان خبر داد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان امروز دوران آموزش محور را پشت سر گذاشته است و در حال حاضر در راستای پژوهش محوری و تبدیل دانش به ثروت حرکت می‌کند.
جهانبخشی افزود: دانشجویان این دانشگاه می‌توانند از تسهیلاتی نظیر برخورداری از حمایت های مالی و معنوی دانشگاه از پایان نامه های ارشد و دکتری دانشجویان، مراکز تحقیقاتی پیشرفته و مرکز رشد واحدهای فن آور، وام‌های صندوق رفاه، تقسیط شهریه پرداختی،استفاده از میهمانسرای مجهز دانشگاه و سایر خوابگاه‌های دانشجویی، استفاده رایگان از کتابخانه‌های دیجیتال و اینترنت پرسرعت و سایر امکانات آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی مناسب بهره‌مند شوند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان به داوطلبان ثبت‌نام در این دانشگاه توصیه کرد که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق کانال اطلاع رسانی روابط عمومی این واحد دانشگاهی به نشانی https://t.me/tiauch اقدام و با آگاهی کامل از رشته‌های تحصیلی و امکانات موجود بهترین تصمیم را برای ادامه تحصیل در این واحد دانشگاهی بگیرند.
7389*3013
خبرنگار : نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.